يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

سفر پنهانی رئیس موساد به ترکیه

چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب: 292337
منابع ترکی فاش کردند همزمان با ناآرامی‌های ترکیه، رئیس موساد هفته گذشته به صورت پنهانی به آنکارا سفر کرد.
به گزارش جهان، فارس به نقل از الحیات نوشت: "تامیر باردو" دوشنبه گذشته در آنکارا با "هاکان فیدان" معاون رئیس دستگاه اطلاعات ترکیه دیدار و اوضاع ایران، سوریه و تظاهرات‌های اعتراض‌آمیز در ترکیه را بررسی کرد.

بر اساس این گزارش دو طرف در این دیدار مسئله تظاهرات اعتراض‌آمیز در ترکیه که با اعتراضات به ساخت‌وسازهای موجود در میدان تقسیم استانبول شروع و اکنون گسترش یافته و به اعتراضات علیه دولت تبدیل شده است؛ بررسی کردند.

دو طرف در این دیدار همچنین احتمال تاثیرگذاری دستگاه‌های اطلاعاتی منطقه‌ای بر این تظاهرات‌ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

بر پایه این گزارش باردو همچنین دیدار با «رجب طیب اردوغان» نخست‌وزیر ترکیه را درخواست کرد اما به درخواست وی پاسخی داده نشد.

این دو مسئول ترکیه و اسرائیل اطلاعات مربوط به اوضاع سوریه و میزان تاثیرگذاری ایران در این کشور را مورد ارزیابی قرار داده و مدعی شدند که دستگاه‌های اطلاعاتی سوریه و ایران علیه ترکیه فعالیت می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *