يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

رکوردشکنی سهراب مرادی جزو برنامه‌های‌ ما بود

دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 570635
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: مدال‌های طلای سهراب مرادی با رکوردشکنی همراه بود که این موضوع از اول هم جزو برنامه‌های ما بود.
رکوردشکنی سهراب مرادی جزو برنامه‌های‌ ما بود
به گزارش جهان نيوز، علی مرادی در خصوص عملکرد 4 ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران که با 3 مدال طلا و 2 مدال برنز همراه بود، اظهار داشت: 4 وزنه‌بردار کشورمان که شب گذشته و بامداد امروز روی تخته رفتند توانستند امتیازات خوبی را برای کشورمان کسب کنند. کیانوش رستمی آسیب دیدگی کهنه‌ای در ناحیه زانوی پای چپ خود داشت که این آسیب‌دیدگی قبل از مسابقات تشدید شد اما با این وجود تلاش کرد که عملکرد خوبی داشته باشد.

وی ادامه داد: میری آنچه در توان داشت عرضه کرد. سهراب مرادی هم 3 مدال طلای باارزش کسب کرد و ایوب موسوی هم با وجود جوانی توانست 2 مدال باارزش برنز کسب کند. مدال‌های طلای سهراب مرادی با رکوردشکنی همراه بود که این موضوع از اول هم جزو برنامه‌های ما بود. این وزنه‌بردار همت کرد و من این موفقیت بزرگ را به مقام معطم رهبری و مردم ایران تبریک می‌گویم. پس از رکوردشکنی مرادی پیام شادی مردم را دریافت کردیم و امیدوارم باز هم بتوانیم دل آنها را شاد کنیم.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در پایان خاطرنشان کرد: سهراب مرادی می‌توانست برای بار سوم هم روی تخته برود و وزنه سنگین‌تری را بلند کند اما این موضوع را به رویدادهای بعدی موکول کردیم. ما پس از این که از این مسابقات برگشتیم به ملی‌پوشان استراحت‌ خواهیم داد و سپس برنامه‌های خود را برای رکوردشکنی‌های دوباره و کسب موفقیت‌های بیشتر در رویدادهای آتی عملی خواهیم کرد.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *