يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

بیانیه جدید چهار کشور تحریم کننده قطر

سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب: 535644
چهار کشور عربستان، امارات، مصر و بحرین بر ادامه اقدامات کنونی خود تا زمان پایبندی قطر به مطالبات در خصوص مقابله با تروریسم و تحقق امنیت و ثبات در منطقه تاکید کردند.
بیانیه جدید چهار کشور تحریم کننده قطر
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر به نقل از اسکای نیوز، چهار کشور ضد قطری عربستان، امارات، مصر و بحرین در بیانیه مشترکی بر ادامه اقدامات کنونی خود تا زمان پایبندی قطر به مطالبات در خصوص مقابله با تروریسم و تحقق امنیت و ثبات در منطقه تاکید کردند.

در این بیانیه آمده است: مقامات قطر در نقض توافقنامه ها و تعهدات قانونی مورد امضا تاریخی طولانی دارند که آخرین آنها توافقنامه ریاض در سال ۲۰۱۳، توافقنامه تکمیلی در سال ۲۰۱۴ و ادامه حمایت از تروریست ها و تامین مالی عملیات های تروریستی و ترویج افراط گرایی است.

در همین حال، چهار کشور تحریم‌ کننده قطر بامداد سه‌شنبه با انتشار این بیانیه ۹ فرد و ۹ نهاد دیگر را نیز به فهرست تحریم‌ها علیه قطر افزودند.

کشورهای عربستان، امارات متحده عربی، مصر و بحرین مدعی شدند که نهادها و افراد تحریمی به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم با مقام های قطری در ارتباط بودند.

افراد و نهادهایی که در فهرست تحریم‌ های جدید این چهار کشور قرار گرفته‌اند، نهادهایی از لیبی و یمن و افرادی از قطر، یمن و کویت را شامل می شوند.این تحریم‌های جدید به اتهام ارتباط دولت قطر و اتهامات تروریستی اعمال شده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *