چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰
امیدرضا روانخواه :

استقلال مقابل سپاهان یک برگ برنده دارد

چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۴۴
کد مطلب: 515142
پیشکسوت استقلال گفت: دو تیمی در تهران و در آزادی با هم بازی دارند که با در اختیار داشتن بهترین خط هافبک های لیگ آماده خلق زیباترین بازی هفته آخر هستند.
استقلال مقابل سپاهان یک برگ برنده دارد
به گزارش جهان نيوز ،  تیم فوتبال استقلال پس از یک فصل پر فراز و نشیب به آخرین و شاید حساسترین مسابقه این فصلش رسید. دیدار با سپاهان که این هفته در آزادی برگزار می شود بی گمان برای استقلال و تثبیت جایگاه دومی اش در لیگ برتر شانزدهم از اهمیت بالایی برخوردار است. البته همین بازی برای سپاهان و تثبیت جایگاه چهارمی اش هم به همان اندازه اهمیت دارد. همین ویژگی ها سبب شده تا این بازی از هر نظر برای تیم های دوم و چهارم جدول از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

امیدرضا روانخواه در گفت و گو با مشرق، درباره این دیدار و شرایط دو تیم پیش از رویارویی با هم حرف زد.
متن کامل این گفت و گو در ادامه می آید:

*دیدار دو تیم پرفراز و نشیب
هر دو تیم تهرانی و اصفهانی از ابتدای فصل سیر حرکتی پرفراز و نشیبی را طی کرده اند. استقلال در نیم فصل اول و سپاهان هم به همین منوال. بازی های این دو تیم در نیم فصل اول به هیچ عنوان برابر با خواسته طرفداران و نام این دو باشگاه در تاریخ لیگ برتر نبود.

*مصاف آماده ترین تیم های لیگ
اگر بخواهیم سه تیم را جزو آماده ترین تیم های حال حاضر لیگ برتر نام ببریم قطعا دو تیمش سپاهان و استقلال هستند. تیم هایی که در نیم فصل دوم روند خوبی را طی کردند.

*تجربه کرانچار بالاست
با احترام به ویسی و در نظر گرفتن زحماتی که برای سپاهان کشید باید گفت از زمانی که کرانچار به سپاهان برگشت با تجربه ای که داشت این تیم را متحول کرد. تجربه او از رویارویی با استقلال قطعا در این بازی به او کمک می کند. او فقط به سهمیه آسیا فکر می کند.

*استقلال فوق العاده با روحیه است
از آن سو استقلال با برد روحیه بخشی که در مشهد کسب کرد در حال حاضر از شرایط روحی فوق العاده ای برخوردار است و این می تواند برگ برنده این تیم در این دیدار باشد. آنها برای تثبیت نایب قهرمانی شان دست به هر کاری می زنند و به هیچ وجه نمی گذارند این شرایط را از دست بدهند. منصوریان می‌تواند به جای اولی نایب قهرمانی را به هواداران هدیه دهد.

*جنگ هافبک ها
این بازی به نوعی نبرد و هنرنمایی هافبک های دو تیم با یکدیگر هم هست. استقلال و سپاهان به واسطه در اختیار داشتن بهترین هافبک های حال حاضر لیگ مانند جپاروف و حاج صفی در سپاهان و ابراهیمی و نورافکن یا اسماعیلی در استقلال از این نظر از بهترین های لیگ هستند. از آنجا که قدرت هر تیمی بسته به توان هافبک هایش است پیش بینی می شود که این بازی از این حیث بسیار جذاب و تماشایی باشد.

*دیدار در آزادی حیثیتی است
همان قدر که بازیکنان استقلال دوست ندارند نایب قهرمانی را از دست بدهند همان اندازه هم دوست دارند در خانه و در آخرین بازی شان مقابل تماشاگران استقلال امتیاز از دست بدهند پس این هم به انگیزه های استقلال اضافه می شو تا باز هم میل به پیروزی خواهی شان بیشتر شود.  
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *