يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۱

"به خاطر او جلوی وزیر رفاه ایستادم"

پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۳:۱۳
کد مطلب: 288309
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت که وضع مالی این باشگاه نسبت به گذشته بدتر نیست.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، امیدوار رضایی قبل از دیدار استقلال و الشباب در خصوص شرایط مالی بازیکنان استقلال گفت: بازیکنان حق دارند که معترض باشند. متاسفانه شرایط باشگاه بزرگ، ملی و مردمی استقلال اینطور است و ما همیشه امیدوار بودیم که شرایط بهتر شود. خوشبختانه بازیکنان، مدیریت و کادر فنی همیشه این شرایط را تحمل کردند و به این صورت کار را پیش بردند.
 
وی ادامه داد: این به این معنی نیست که امسال وضع ما نسبت به سال های گذشته بدتر است. از سال 84 که من در مجموعه استقلال حضور داشتم وضع به همین صورت بود.
 
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که با توجه به امکانات زیاد تیم های آسیایی آیا امیدی هست که استقلال بتواند مقابل آنها نتیجه بگیرد، اظهار داشت: ایرانی ها از لحاظ مادی عقب هستند. در زمان جنگ هم همینطور بود اما جوانان ایرانی باکمبودها و حداقل ها کارهای بزرگی انجام می دهند که انگیزه آنان ایمان و علاقه به مردم است. ما هم امیدواریم کمک های دوستان مثل همیشه از راه برسد. 
 
رضایی در مورد اینکه آیا فتح الله زاده فصل بعد هم مدیرعامل استقلال خواهد بود، تاکید کرد: استقلال تنها باشگاهی است که شرایط مطمئن و ثابتی دارد و به همین خاطر همیشه کمترین حاشیه را داشته است. با وجود صحبت هایی که با هم انجام دادیم همه هماهنگ هستند و کار را پیش می برند. اختیار هیات مدیره این است که مدیرعامل و کادر فنی با قدرت به کارشان ادامه دهند.
 
وی بحث مدیرعاملی خودش در استقلال را شایعه خواند و یادآور شد: در این چند سال همیشه این صحبت ها مطرح بوده و هر زمانی که کم می آوردند دنبال من بودند اما من به عنوان یک استقلالی همیشه از فتح الله زاده دفاع کردم حتی زمانی به خاطر او مقابل وزیر رفاه هم ایستادم. این شرایط را درباره امیر قلعه نویی و ناصر حجازی هم داشته ام. تا آنجا که توان داشته باشم از استقلال حمایت می کنم.
 
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص جلسه نجف نژاد و وزیر ورزش و جوانان و اینکه آیا قرار است کمک مالی به استقلال صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: چند وقت پیش آقای نجف نژاد به من قول داده بودند که در خصوص کمک مالی به استقلال با وزیر ورزش صحبت خواهند کرد.
 
رضایی عنوان کرد: همه به دنبال این هستیم که استقلال از نظر مالی با مشکلی خاصی مواجه نشود. باید بگویم که دست وزیر هم باز نیست چون بودجه ورزش کم شده اما اگر قرار باشد وزارت ورزش به استقلال کمک کند ما حدود 8 و نیم میلیارد تومان طلب داریم.
 
وی اظهار امیدواری کرد که این مبلغ توسط وزارت ورزش هر چه سریعتر به باشگاه استقلال پرداخت شود.
 
رضایی در خصوص چهارمین استعفای فتح‌الله‌زاده گفت: کادرفنی و مدیرعامل مورد حمایت اعضای هیات مدیره هستند و پشت آنها می‌ایستند. فتح‌الله‌زاده همیشه دنبال تامین بودجه است و همیشه شگردهای خاص خودش را دارد. اکنون دست وی را خواندند و باید شگردش را عوض کند.
 
وی افزود: همه امیر قلعه‌نویی می‌خواهند، ناراحتی قلعه‌نویی از مدیریت و هواداران واقعی استقلال نیست. همچنین منظور وی هیات مدیره نیز نیست. همه جا هواداران غیرواقعی وجود دارد. حتی در گروه پزشکی نیز افراد غیرپزشکی فعالیت می‌کنند. این مسئله در روحانیت نیز وجود دارد.
 
عضو هیات مدیره استقلال ادامه داد: اکثر هواداران استقلال با تعصب هستند و بازی آخر مقابل داماش در لیگ‌برتر مشاهده کردید که با وجود شکست چقدر از وی حمایت کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *