دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

شانس پیروزی برادرم در انتخابات زیاد است/ وزیر نمی‌شوم

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب: 275478
امیدوار رضایی میرقائد گفت: شانس پیروزی برادرم در انتخابات ریاست‌جمهوری بسیار زیاد است.
به گزارش جهان، نماینده دوره‌های پنجم، ششم، هفتم و هشتم مجلس در مورد گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال پذیرفتن پست وزارت بهداشت و درمان در دولت یازدهم در صورت پیروزی محسن رضایی، به ایسنا گفت: بنده این موضوع را قویا تکذیب می‌کنم. مطمئنا اگر حتی برادرم آقای محسن رضایی رییس‌جمهور شود، بنده جزء کابینه ایشان نخواهم بود ولی حداکثر کمک را خواهم کرد. ما ثابت می‌کنیم که موضوع فامیل‌گرایی و رفاقت در بحث حکومت‌داری جایی ندارد.

وی همچنین میزان شانس پیروزی برادرش در انتخابات ریاست‌جمهوری را بسیار زیاد خواند و گفت: اگر برادرم آقای محسن رضایی ورود به عرصه انتخابات را به صورت رسمی اعلام کند و این فرصت به ایشان نیز داده شود، ایشان در مقایسه با سایر کاندیداهای بالقوه شانس بیشتری دارد.

نمی‌توان شانس زیادی برای پیروزی اصلاح‌طلبان قائل بود

این نماینده مجلس در دوره هشتم در مورد میزان احتمال پیروزی اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: احتمال حضور اصلاح‌طلبان در عرصه انتخابات زیاد است ولی در حال حاضر نمی‌توان برای آن‌ها شانس زیادی برای پیروزی در انتخابات تصور کرد چون وحدت و انسجام قوی بین اصلاح‌طلبان به دلیل تنوع نقطه نظرات و اختلاف نظرات وجود ندارد.
 
اصولگرایان حداکثر با 10 کاندیدا وارد رقابت انتخاباتی می شوند

وی در مورد میزان اختلاف نظر بین اصولگرایان در روزهای باقیمانده به انتخابات ریاست‌جمهوری، نیز گفت: با توجه به احتمال افزایش کاندیداهای اصولگرایان تا روز ثبت نام باید تمامی تحلیل ها را به آن دوران موکول کرد،زمانی که قصد دولت برای ورود به عرصه انتخابات مشخص می‌شود؛ همین مولفه‌ها درباره اصلاح‌طلبان نیز صدق می‌کند.
 
رضایی توضیح داد: طبیعتا این دو عامل بر میزان انسجام و ائتلاف‌های بین اصولگرایان تاثیرگذار است. اکنون می‌توان بین سه تا 10 کاندیدا را برای اصولگرایان برای معرفی به عرصه انتخابات پیش‌بینی کرد.

احمد رضایی همکاری خوبی با نظام در سال‌های اخیر داشته است

امیدوار رضایی همچنین در بخش دیگری از گفت‌وگو با ایسنا،‌ درباره آخرین اخبار از پرونده قتل احمد رضایی پسر محسن رضایی، گفت: هنوز چیز جدیدی مشخص نشده است. تنها این موضوع به وضوح مشخص است که طبق بررسی‌های انجام شده تمامی علائم نشان دهنده قتل ایشان است.

وی افزود: این‌که دلیل قتل چه بوده و یا چه افرادی قاتل بوده‌اند، تنها در حد گمانه‌زنی است. البته این مشخص است که نحوه عملیات بیشتر شبیه کارهای صهیونیست‌هاست. آن هم به این دلیل که ایشان پسر محسن رضایی بوده و همکاری خوبی با نظام در سال‌های اخیر داشته است.

رضایی ادامه داد: معمولا رفتار صهیونیست‌ها رفتار انتقام‌جویانه است. شاید ما خیلی دشمن داشته باشیم که آن‌ها حالت‌های انتقا‌م‌جویانه دارند.

وی گفت که اکنون کارهای حقوقی پرونده قتل پسر محسن رضایی در جریان است و هنوز دلیل قتل مشخص نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *