يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۱

واکنش وزیر به برکناری امیدوار رضایی

شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۳:۱۴
کد مطلب: 300425
وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوار رضایی زحمات زیادی برای استقلال کشید، وی با رأی مجمع برکنار شد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان در یک برنامه زنده تلویزیونی گفت: در کشور ما خیلی از دغدغه های جوانان از جمله کار را به وزارت ورزش ربط میدهند در حالیکه این مسائل ربطب به وزارت ورزش ندارد.
 
وی در مورد موفقیت ورزش در دوره وی افزود: موفقیت ورزش کشور ما در زمان من، به خاطر لطف خدا و عنایت رهبری بوده است.
 
وی ادامه داد: همه جای دنیا مثل ایران هوادار ندارند. بلیط الترونیکی باید در ورزش ما جا بیافتد، وزارت ورزش هم کمک می کند بلیط بازی ها الکترونیکی شود.
 
وی در مورد ساخت ورزشگاه ها گفت: این مورد نیز در دستور کارمان قرار دارد همانند ورزشگاه نقش جهان که به زودی افتتاح خواهد شد.
 
عباسی در مورد برکناری و تغییر برخی روسای فدراسیون ها خاطرنشان کرد: فدراسیون هایی که در مدیریت آنها تغییر بوجود آمده است، تغییرات مناسبی داشته و پس از تغییرات عملکرد مناسبی داشته اند.
 
 وی در مورد انتخابات کمیته ملی المپیک و تعویق  آن گفت: وزارت ورزش دخالتی در این قضیه ندارد و کمیته ملی المپیک باید در این رابطه پاسخگو باشد.
 
وی در مورد اینکه گفته می شود ایران کرسی های بین المللی را از دست داده است عنوان کرد: چنین صحبتی صحت ندارد، ما کرسی از دست نداده ایم و اگر هم در رشته ای صاحب کرسی بین المللی نیستیم به این علت است که مسئولان آن رشته ها با ما مشکل دارند و نتوانسته ایم جایگاهی بدست آوریم.
 
عباسی همچنین در مورد  باشگاه های استقلال و پرسپولیس گفت: همه تیم ها برای ما مهم هستند، دو باشگاه زیر نظر ما هستند، آن ها ارکانی دارند، مالک هر دو باشگاه دولت است.
 
وی در مورد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس نیز گفت: رویانیان هیچگاه برکنار نشد، دستگاه مربوطه با برکناری رویانیان موافقت نکرد.
 
وی در مورد برکناری امیدوار رضایی نیز گفت: مسئله خاصی در این خصوص وجود نداشت، وی برای استقلال زحمات زیادی کشید، رضایی با رأی مجمع برکنار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *