جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

نیامده‌ام فوتبال ایران را عوض کنم

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 336594
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از اینکه از تیم‌های استقلال و پرسپولیس به تیم فوتبال زیر ۲۲ سال بازیکنی دعوت نشده و یا تنها یک بازیکن دعوت شده است، ابراز تعجب کرد. وی همچنین اعلام کرد در پایان فصل تصمیم نهایی را برای تمدید قراردادش با تیم ملوان می‌گیرد
به گزارش جهان به نقل از مهر، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در هفته بیست و دوم لیگ برتر، بازی با مس را خیلی مهم دانست و گفت: در این هفته مشکلات زیادی داشتیم، امیرحسین فشنگچی مصدوم بود، ۵ بازیکن سرماخورده بودند و شیری هم به تیم زیر ۲۲ سال رفته است.

وی افزود: تعجب می‌کنم تیم فوتبال زیر ۲۲ سال در روزهای فیفا دی بازی ندارد و ما باید بازیکن خود را به آن تیم بدهیم. همچنین از عدم دعوت بازیکنان استقلال و پرسپولیس به این تیم و یا تنها دعوت از یک بازیکن از این تیم‌ها، واقعا متعجم و از این موضوع عصبانی هستم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه تاکید کرد: در اروپا چنین چیزی رایج نیست که لیستی از بازیکنان تیم ملی انتخاب شود و آن را در اختیار مربی دیگر قرار دهند. مگر می‌شود بارسا و رئال در تیم ملی بازیکن نداشته باشند و یا بازیکن خود را تیم ملی ندهند. این مساله به من مربوط نیست زیرا نیامده‌ام سبک فوتبال ایران را عوض کنم، بهتر است برودید و در این خصوص از مسئولان سوال کنید.

اسکوچیچ با اشاره به اینکه جلال رافخوایی اصلا با این تیم تمرین نکرده زیرا سرما خورده بود و معلوم نیست بتواند از او برابر مس استفاده کند، یادآور شد: البته با توجه به تمام این مشکلات، تمرینات خوبی را در این هفته پشت سرگذاشتیم و آماده بازی با مس هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا روز پنجشنبه مذاکره‌ای با مدیران باشگاه ملوان برای هدایت این تیم در فصل آینده داشته است؟، تصریح کرد: در آن نشست صحبت‌های کلی انجام دادیم ولی در انتهای فصل تصمیم نهایی را می‌گیرم. البته در نشست هفته آینده هم باید ببینم آنها برای فصل آینده از من چه توقعی دارند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در پایان گفت: من به تیم مس احترام می‌گذارم اما روی کار خودمان تمرکز کرده و برای پیروزی در آن بازی به میدان می‌رویم.

دیدار تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و مس کرمان از هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه فردا شنبه در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می‌شود.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *