جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

فولاد بهترين فوتبال را در ايران بازي مي‌کند

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب: 342855
سرمربي تيم فوتبال ملوان با تمجيد از تيم فولادخوزستان گفت: به نظرم فولاد بهترين فوتبال را در ايران بازي مي‌کند.
به گزارش جهان به نقل از روزنامه نود، دراگون اسکوچيچ در نشست خبري پيش از ديدار تيمش مقابل فولاد خوزستان اظهارکرد: بايد بگويم به فولاد بسيار احترام مي‌گذارم. اين تيم بازيکنان فوق‌العاده‌اي دارد و به نظرم فولاد بهترين فوتبال را در ايران بازي مي‌کند.

وي در ادامه عنوان‌کرد: در چند ماه اخير تيم ما خوب بازي کرده و نتايج بسيار خوبي هم به‌دست آورده‌ايم و فکر مي‌کنيم در اين ديدار هم بتوانيم نتيجه خوبي به دست آوريم.

سرمربي تيم فوتبال ملوان در پاسخ به اين سوال که علت عملکرد خوب ملوان در نيم‌فصل دوم نسبت به نيم‌فصل اول چه بوده است؟ گفت: در شروع کارم مشکلات بسياري داشتيم. خيلي از بازيکنان دير به تيم اضافه شدند و فلسفه فوتبالي من را نمي‌دانستند که به همين دليل براي کار نياز به زمان داشتيم. شايد کليد موفقيت کاري ما اين بود که سعي کردم به اين تيم شخصيت بدهم. ما در حال حاضر شخصيت تيمي داريم و من واقعا لذت مي‌برم که اين بازيکنان را هدايت مي‌کنم.

وي همچنين در پاسخ به اين سوال که براي اين ديدار محروم و مصدوم داريد؟ عنوان‌کرد: مهدي‌زاده محروم است ولي ساير بازيکنانم براي اين بازي آماده هستند.

اسکوچيچ در پاسخ به سوال خبرنگاري درباره اين‌که از تيم شما در دور رفت مقابل استقلال‌خوزستان در اهواز چيز خاصي نديديم و اکنون نظرتان درباره اين بازي چيست؟ گفت: فوتبال را براي گل‌زدن بازي مي‌کنيم. ما هميشه براي سه امتياز بازي کرده‌ايم. اين‌که هجومي بازي کنيم، مهم نيست. مهم اين است که برنده بازي شويم آن هم به طريقي که فکر مي‌کنيم مي‌توانيم بازي کنيم.

وي افزود: شما فکر مي‌کنيد تمام باشگاه‌ها حمله مي‌کنند و بازي را برنده مي‌شوند؟ مورينيو پنج سال است که هيچ‌وقت هجومي کار نکرده است. سبک بازي براي برنده شدن مهم است، البته به اين معني نيست که من فوتبال تهاجمي را دوست ندارم بلکه مهم است که عمل‌گرا باشيم و امتياز بگيريم؛ چرا که فقط نتيجه مهم است. تماشاگران هم مهم هستند که به همين دليل هم بايد خيلي از چيزها را زمينه‌سازي کنيم. ما فوتبال را براي هواداران بازي مي‌کنيم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *