جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

هدف بعدی فولاد قهرمانی در آسیاست

شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب: 354511
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه کار اصلی این تیم بعد از قهرمانی در لیگ برتر شروع شده است، گفت: هدف ما برای سال آینده حضور قدرتمند در مسابقات داخلی و قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیاست.
به گزارش جهان، نعیم سعداوی در گفتگو با مهر، در خصوص پیروزی فولاد برابر گسترش فولاد تبریز در هفته پایانی لیگ برتر و رسیدن به عنوان قهرمانی این مسابقات اظهار کرد: به خاطر جوی که قبل از این بازی ایجاد کرده بودند تیم گسترش یکی از بهترین بازی‌هایش را برابر ما انجام داد. ما امسال بی سر و صدا کار کردیم و تلاشمان این بود تا حد امکان از حاشیه بپرهیزیم. خوشحالم که در فضای آرامی که باشگاه برایمان فراهم کرده بود به عنوان قهرمانی رسیدیم.

وی افزود: قهرمانی فولاد مزد فکر و برنامه ریزی چندین ساله باشگاه در کنار حمایت هواداران، تلاش کادر فنی و تمام مجموعه فولاد بود. حالا با این قهرمانی مسئولیت فولاد دو برابر شده است. در واقع کار اصلی ما حالا شروع شده و قطعا کار سختی خواهیم داشت. هدفمان این است که فصل آینده به عنوان یک مدعی جدی خودمان را در لیگ برتر معرفی کنیم و به عنوان قهرمانی در آسیا برسیم.

سعداوی در خصوص دعوت سه بازیکن فولاد به تیم ملی در آستانه دیدار این تیم با الجیش در لیگ قهرمانان آسیا، تاکید کرد: ما به ملی پوشانمان نیاز داریم. تمام نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا شرایط حساسی دارند. امیدوارم در سایه تعامل و جو خوب، این مشکل حل شود تا نه تیم ملی ضرر کند نه باشگاه‌ها.

مربی فولاد ادامه داد: برای ما دشوار است که سه بازیکنمان را در اختیار نداشته باشیم. باید باشگاه‌ها با فدراسیون فوتبال رایزنی کنند تا ما هم متضرر نشویم. ما در لیگ قهرمانان آسیا شانس صعود به عنوان تیم اول را داریم و نباید در این وضعیت دچار مشکل شویم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *