پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

سرنوشت قهرماني دست فولاد است

شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب: 353035
رضا نورمحمدي مدافع پرسپوليس اميدوار است که تيمش با گرفتن ۶ امتياز از دو بازي پاياني در نهايت قهرمان ليگ برتر شود.
به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاين،  او ابتدا در خصوص بازي اين هفته پرسپوليس مقابل راه آهن مي گويد:«ما اول به بازي خودمان فکر مي کنيم و بعد چشم انتظار نتايج رقيبان هستيم. اگر مي خواهيم قهرمان شويم بايد دو بازي بعدي را ببريم و نبايد روي بازي ديگر تيم ها توجه کنيم.اين درست که شکست فولاد مقابل استقلال خيلي به نفع ما خواهد شد ولي اگر خودمان بازي با راه آهن را نبريم، چيزي تغيير نخواهد کرد.»

نورمحمدي در پاسخ به اين سوال که فکر مي کني استقلال توان شکست دادن فولاد را در اهواز دارد تاکيد مي کند: «استقلال خودش مدعي قهرماني است و اگر فولاد را ببرد شرايط خوبي پيدا مي کند. استقلال مي خواهد براي فصل بعد هم سهميه آسيا بگيرد و انگيزه زيادي براي شکست دادن فولاد دارد. اين بازي بسيار حساس است ولي بازي ما هم بسيار مهم است. راه آهن تيم ضعيفي نيست در ضمن استرس تيم ما خيلي بيشتر از راه آهن است و نبايد بگذاريم اين موضوع در عملکرد پرسپوليس تاثير منفي بگذارد.»


مدافع مياني پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که به نظر تو چه تيمي مدعي اول قهرماني است تاکيد مي کند:«من معتقدم سرنوشت قهرماني دست فولاد است چون اين تيم در حال حاضر حاشيه امنيت نسبتا خوبي دارد.البته فولاد دو بازي سخت دارد و ما چشم انتظار هستيم تا آنها امتياز از دست بدهند.البته اگر قهرماني مي خواهيم بايد دو بازي بعدي را حتما ببريم.»


نورمحمدي در خصوص مشکلات مالي پرسپوليس هم حرف مي زند:«چهار،پنج ماه است که دريافتي نداشتيم و تيمي که در کورس قرار دارد را حتي يک شارژ مالي کوچک هم نکردند. ما در اين مدت فقط وعده هاي پوچ از باشگاه شنيديم و کسي هم جوابگوي بازيکنان نيست. ما فقط از آقاي پنجعلي در مورد مسائل مالي سوال مي کنيم که ايشان هم مي گويد قرار است حل شود.»
او در پاسخ به اين سوال که فکر مي کني بعد از پايان فصل طلبتان را دريافت کنيد مي گويد: «زمان مديريت کاشاني که با بازيکنان تسويه حساب مي شد ولي در دو سال اخير در پايان فصل به شکلي عجيب جريمه شديم که در هيچ قانوني اين جريمه ها ديده نمي شد. الان هم نمي دانيم که فصل تمام شود قرار است از چه کساني طلبمان را بگيريم. آقايان مي خواهند اين موضوع را کش بدهند تا به آنچه که مي خواهند برسند.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *