يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

۴شهید در کرانه باختری و ده‌ها زخمی درغزه

شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب: 459416
نظامیان رژیم صهیونیستی، امروز چهار فلسطینی را در کرانه باختری رودن اردن به شهادت رساندند و ده‌ها تن دیگر را در نوار غزه مجروح کردند.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از «اسکای‌نیوز» خبر داد، «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد در درگیری‌های امروز- جمعه- فلسطینیان با نظامیان رژیم صهیونیستی در مناطق مرزی نوار غزه دست‌کم ۳۲ فلسطینی به ضرب گلوله این نیروها زخمی شدند که وضعیت برخی آنها وخیم است.

براین اساس، مناطق مرزی نوار غزه با فلسطین اشغالی، جمعه هر هفته شاهد درگیری‌ها است. از اول اکتبر که «انتفاضه قدس» علیه رژیم اشغالگر آغاز شده است، در این مناطق دست‌کم ۱۸ فلسطینی زخمی و حدود یک‌هزار تن دیگر زخمی شدند.

از سوی دیگر، نیروهای اشغالگر، امروز یک جوان فلسطینی مجری عملیات استشهادی نزدیک «رام‌الله» را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

این شهید فلسطینی، امروز در عملیاتی استشهادی با چاقو به ۲ سرباز صهیونیست حمله و آنها را زخمی کرد.

همچنین نظامیان رژیم صهیونیست در ساعات اولیه صبح امروز دو فلسطینی دیگر (۱۶ ساله و ۱۹ ساله) را به این ادعا که در تلاش برای عملیاتی استشهادی در منطقه «تل ارمیده» در شهر الخلیل بودند، شهید کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *