چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۷
۱۷
انتقاد زاکانی از معترضان به صداوسیما؛

از روشن شدن امور برای مردم می‌ترسند/ می‌خواهند مطالبات سیاسی خود را وصول کنند

سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب: 456055
علیرضا زاکانی، نماینده مردم تهران گفت: معتقدم کسانی که نسبت به این روند اعتراض دارند یا از روشن شدن برخی امور نزد مردم می‌ترسند و یا اینکه با فشارهای خود بدنبال این هستند تا مطالبات سیاسی خود را با همراهی صدا و سیما، وصول کنند.
از روشن شدن امور برای مردم می‌ترسند/ می‌خواهند مطالبات سیاسی خود را وصول کنند
به گزارش جهان، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در گفت‎وگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به هجمه و فشارهای برخی افراد به صدا و سیما، گفت: معتقدم برخورد برخی افراد با صدا و سیما، علی الخصوص در موضوع برجام، یک برخورد سیاسی بود و در حقیقت اگر بنا بود کسانی به این موضوع اعتراض کنند این حق از آن منتقدان برجام بود.

وی با بیان اینکه نوع انعکاس و بررسی برجام در صدا و سیما به روشن شدن ذهن افکار عمومی کمک کرد، متذکر شد: معتقدم کسانی که نسبت به این روند اعتراض دارند یا از روشن شدن برخی امور نزد مردم می‌ترسند و یا اینکه با فشارهای خود بدنبال این هستند تا مطالبات سیاسی خود را با همراهی صدا و سیما، وصول کنند.

زاکانی با اشاره به سایر هجمه‌ها به صدا و سیما بیان داشت: برخی هجمه‌ها به صدا و سیما غالباً هجمه‌های سیاسی است چراکه بنده این موضوع را در زمینه برجام بخوبی مشاهده کردم.

وی با بیان اینکه برخی با این هجمه‌ها بدنبال این هستند تا رسانه ملی را در اختیار خود قرار دهند، تصریح کرد: برخی می‌کوشند تا صدا و سیما حرف حق نزند و تنها حرف برخی عناصری که هجمه وارد می‌کنند را به زبان بیاورد.

رئیس کمیسیون ویژه برجام در مجلس با اشاره به سایر واکنش‌های افراد بیان داشت: بخش دیگری از واکنش‌ها هم به موضوع خطاهای طبیعی در صدا و سیما برمی‌گردد، چنانکه در موضوعات اخیر دیدیم که صدا و سیما با اینگونه موارد برخورد کرد.

زاکانی در خاتمه بیان داشت: معتقدم برخوردهای سیاسی برخی افراد با صدا و سیما رسما جفایی است در حق صدا و سیما.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
الحمدلله به خوبی آقای سرافراز مقابل زیاده خواهی های "برخی" را داده اند
Estonia
تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد
hasan
Germany
مخصوصا تئوریسینهای اصلاحات مثل عبدل ا لکریم سروش که ازدواج با ارحام را بدون اشکال میداند یا رفیق داشتن زن شوهردار منعی ندارد.خداوند این اصلاحات را هدایت کند.
عزیزی
دم بیست و سی صدا و سیما گرم که روابط عمومی مجموعه ترکان رو با پخش فیلمش ( هدیه دادن به روش رشوه ) نشون دادند و رسواشون کردند .
با سلام خدمت برادر بزرگوار جناب آقای زاکانی و همه همکارانش
درود بر شما
بسمه تعالی
با سلام..روش های مورد استفاده اتان هم منطقی نمی باشد.
ترس و واهمه
دمت گرم اقای زاکانی
Iran, Islamic Republic of
آقای ترکان یکی ازبهترین و پاکترین و صادق ترین و مومن ترین افراد درکابینه دکترروحانی است و به پاکدستی و شجاعت و حق گویی مشهوراست و مثل زاکانی موذی و منفعت طلب نیست .
وای وای من که واقعا ترسیدم! مرد حسابی مردم صبح تا شب پای برنامه های ماهواره هستن، ببه فرض صدا و سیما کاملا افتاد دست شما بازم گوش هیچ کس به حرفات بدهکار نیست، کجای کاری؟
Iran, Islamic Republic of
ای کاش زاکانی ذره ای ازشهامت و درستی و صداقت و مردانگی آقای ترکان رادروجودشان داشتند ..
ی
Iran, Islamic Republic of
ای والا سردار برو جلو داریمت
زاکانی رای بیاورد من اسممو عوض میکنم...
كي مي ترسد حتما شما. اين جعبه سانسور كاملا در خدمت گروه و جناح شماست.
هادی
Iran, Islamic Republic of
آقای زاکانی عزیز به نظر شما به صدا و سیما انتقاد وارد نیست و نباید اصلا به آن انتقاد کرد؟ شما همه کار های صدا و سیما را تائید می کنید؟
Iran, Islamic Republic of
من هم اگر مشتری دایمی صدا وسیما بودم ومیتوانستم عقاید خود با این رسانه مردمی! به خورد مردم بدهم محکمتر از اقای زاکانی از صدا وسیما حمایت می کردم.
ايراني
آقاي زاكاني اشتباه فكر كرديد ، خيلي خيلي بايد ببخشيد اصلا اينطور نيست ...