چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۳

زاکانی: پیام مهم رهبر انقلاب باید فصل الخطاب برای موافقان و مخالفان برجام باشد

چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب: 451261
علیرضا زاكانی رئیس كمیسیون ویژه برجام با اشاره به پیام مهم رهبر معظم انقلاب گفت: پیام عمیق و سرنوشت ساز رهبر معظم انقلاب بار دیگر یادآور نعمت مبارك ولایت مطلقه فقیه و حبل المتین است كه به واسطه آن مدیریت الهی، وحدت در جامعه تجلی پیدا كرد و عزت، سربلندی ،كرامت، ظلم ستیزی و حق خواهی نظام جمهوری اسلامی ایران نمایان شد.
به گزارش جهان، زاكانی در ادامه با بیان اینكه باید به درگاه الهی شكر كرد و این نعمت بزرگ را قدردان بود گفت: پیام مهم امروز رهبر معظم انقلاب باید به عنوان فصل الخطابی برای موافقین و مخالفین برجام باشد و ان شاء لله و منشا صحیح مخالفت ها و موافقت ها ماجور به درگاه الهی باشد.

رئیس كمیسیون برجام با اشاره به تقدیر رهبر معظم انقلاب از زحمات مجلس و كمیسیون ویژه برجام گفت: از ایشان كه لطف كردند و پیرامون كار مجلس و كمیسیون برجام اظهار لطف و محبت فرمودند سپاسگزاریم و ان شاء لله نمایندگان مجلس و اعضای هیات دولت تا آخرین نفس در خدمت رهبر معظم انقلاب خواهند بود و این پیام وحدت آفرین، بصیرت بخش و مسوولیت زا منشا تحول و منشا بازبینی شكاف هایی قرار خواهد گرفت كه مانع از خدمتگزاری صحیح به مردم عزیز كشورمان بود.

نماینده مردم تهران این را هم گفت كه امیدواریم بتوانیم همه فراز های موجود در این پیام را خوب درك كرده و تلاش و مجاهدت زاید الوصفی را برای عملی كردن این مطالبات به حق فراهم كنیم.

وی درادامه افزود: قوای سه گانه و همه مسوولان كشور باید تلاش كنند تا این سطح از اقتدار و تدبیر نظام جمهوری اسلامی ایران در مصاف با قدرت های بین المللی منشا یك جهش و حركت به سمت اهداف انقلاب اسلامی و باز شدن گره ها از زندگی مردم و گشایش های اقتصادی در جامعه با تكیه بر اقتصاد مقاومتی و تلاش بیشتر دولتمردان باشد.

رئیس كمیسیون برجام تاكید كرد:‌ ما مجددا اعلام آمادگی می كنیم و از همه قصور و تقصیر ها یی كه تاكنون داشته ایم از درگاه خداوند و رهبر معظم انقلاب پوزش می طلبیم و امیدواریم در آینده بیش از گذشته در خدمت اهداف و آرمانهای انقلاب و گوش به فرمان رهبری خدمت گذار مردم باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *