کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتقاد زاکانی از معترضان به صداوسیما؛

از روشن شدن امور برای مردم می‌ترسند/ می‌خواهند مطالبات سیاسی خود را وصول کنند

26 آبان 1394 ساعت 16:03

علیرضا زاکانی، نماینده مردم تهران گفت: معتقدم کسانی که نسبت به این روند اعتراض دارند یا از روشن شدن برخی امور نزد مردم می‌ترسند و یا اینکه با فشارهای خود بدنبال این هستند تا مطالبات سیاسی خود را با همراهی صدا و سیما، وصول کنند.


به گزارش جهان، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در گفت‎وگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به هجمه و فشارهای برخی افراد به صدا و سیما، گفت: معتقدم برخورد برخی افراد با صدا و سیما، علی الخصوص در موضوع برجام، یک برخورد سیاسی بود و در حقیقت اگر بنا بود کسانی به این موضوع اعتراض کنند این حق از آن منتقدان برجام بود.

وی با بیان اینکه نوع انعکاس و بررسی برجام در صدا و سیما به روشن شدن ذهن افکار عمومی کمک کرد، متذکر شد: معتقدم کسانی که نسبت به این روند اعتراض دارند یا از روشن شدن برخی امور نزد مردم می‌ترسند و یا اینکه با فشارهای خود بدنبال این هستند تا مطالبات سیاسی خود را با همراهی صدا و سیما، وصول کنند.

زاکانی با اشاره به سایر هجمه‌ها به صدا و سیما بیان داشت: برخی هجمه‌ها به صدا و سیما غالباً هجمه‌های سیاسی است چراکه بنده این موضوع را در زمینه برجام بخوبی مشاهده کردم.

وی با بیان اینکه برخی با این هجمه‌ها بدنبال این هستند تا رسانه ملی را در اختیار خود قرار دهند، تصریح کرد: برخی می‌کوشند تا صدا و سیما حرف حق نزند و تنها حرف برخی عناصری که هجمه وارد می‌کنند را به زبان بیاورد.

رئیس کمیسیون ویژه برجام در مجلس با اشاره به سایر واکنش‌های افراد بیان داشت: بخش دیگری از واکنش‌ها هم به موضوع خطاهای طبیعی در صدا و سیما برمی‌گردد، چنانکه در موضوعات اخیر دیدیم که صدا و سیما با اینگونه موارد برخورد کرد.

زاکانی در خاتمه بیان داشت: معتقدم برخوردهای سیاسی برخی افراد با صدا و سیما رسما جفایی است در حق صدا و سیما.


کد مطلب: 456055

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/456055/روشن-شدن-امور-مردم-می-ترسند-می-خواهند-مطالبات-سیاسی-خود-وصول-کنند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com