جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۴
۲

زاکانی: آمانو برای اثبات بی طرفی به کمیسیون برجام بیاید

سه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 444597
علیرضا زاکانی رییس کمیسیون ویژه برجام مجلس از آمادگی این کمیسیون برای استماع نظرات آمانو دبیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی خبر داد.
زاکانی: آمانو برای اثبات بی طرفی به کمیسیون برجام بیاید
به گزارش جهان، علیرضا زاکانی متخصص پزشکی هسته ای کشورمان در ابتدای جلسه امروز کمیسیون برجام اعلام کرد: باتوجه به خبر روز گذشته آقای دکتر صالحی مبنی بر سفر آقای آمانو به تهران در چند روز آینده، کمیسیون ویژه برجام مجلس شورای اسلامی آماده است با صلاحدید دولت و هماهنگی و دعوت وزارت امورخارجه و سازمان انرژی اتمی دریکی از جلسات استماع خود میزبان آقای یوکیو آمانو دبیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی باشد تا حساسیت نمایندگان ملت غیور ایران اسلامی درباره نحوه بازرسی ها و به اصطلاح راستی آزمایی های بازرسان آژانس مستقیما با وی مطرح شود.

وی به دلیل این حساسیت اشاره کرد و افزود: سابقه بازرسی آژانس در ایران منفی است و بسیاری از اطلاعات محرمانه فنی و دانشمندان ما از سرویسهای جاسوسی بیگانه سردرآورده است.

رییس کمیسیون برجام تاکید کرد: از آنجاکه آقای آمانو دبیرکل یک نهاد بین المللی مدعی بی طرفی و کار غیرسیاسی است، خوب است برای اثبات این ادعا علاوه بر حضور در کنگره آمریکا، به مجلس ایران هم بیاید و پاسخگوی سوالات نمایندگان مردم ایران نیز باشد و از نزدیک با نظرات اعضای کمیسیون ویژه بررسی برجام آشنا شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


saman
Iran, Islamic Republic of
عجب
هر دم از این باغ .... میرسد
نظره خوبیه