شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲
۱

عادت هیئت رئیسه به کارهای غیرقانونی

پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۵۰
کد مطلب: 453814
نماینده مردم تهران در مجلس گفت:مهمترین خطری که انقلاب را تهدید می‌کند این است که عده‌ای که دارای قدرت سیاسی هستند دست در دست شیطان بزرگ بگذارند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در همایش "ثبت در تاریخ" که به همت واحد سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد به بررسی ابعاد مختلف برجام پرداخت و در رابطه تلاش دشمن برای نفوذ، گفت: دشمن به دنبال این بود که روند انقلاب را در مذاکرات به سمت استحاله و نابودی ببرد.
 
وی افزود: مهمترین خطری که انقلاب را تهدید می‌کند این است که عده‌ای که دارای قدرت سیاسی هستند دست در دست شیطان بزرگ بگذارند.
 
نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: در مذاکرات ما به دنبال این بودیم که از حق خودمان دفاع کنیم و تحریم‌های ظالمانه را برداریم ولی نتیجه این شد که می‌بینید.
 
زاکانی تصریح کرد: برخی‌ها می‌گویند تحریم‌ها برداشته می‌شود در حالیکه هر ادعایی که در این زمینه دارند نادرست است.
 
این نماینده مجلس تاکید کرد: با توافقی که صورت گرفته حداقل‌ تحریم‌ها برداشته می‌شود اما زیرساخت‌هایش باقی می‌ماند.
 
زاکانی ادامه داد: عده‌ای متن برجام را نخواندند و بدون اطلاعات در مورد آن اظهار نظر می‌کنند و جالب‌تر این که از آن دفاع هم می‌کنند در حالی که بی‌اطلاع هستند، با این حال ما را هم محکوم می‌کنند.
 
وی در ادامه با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به رئیس جمهور، اضافه کرد: نامه رهبری فصل‌الخطاب برای نیروهای انقلابی است و همه باید به آن توجه کنند.
 
وی گفت: بخش اول نامه رهبر معظم انقلاب بر دقت تاکید دارد و این در حالیکه است که برخی در مجلس تلاش می‌کردند دقت لازم برای بررسی برجام صورت نگیرد.
 
زاکانی تصریح کرد: این عده می‌گفتند اگر دقت صورت گیرد جامعه دچار دوقطبی می‌شود و همچنین استدلال می‌کردند اگر زیاد دقت کنیم آمریکایی‌ها متوجه زمینه‌های نفوذ می‌شوند و می‌توانند سر ما کلاه بگذارند.
 
این نماینده مجلس ادامه داد: مقام معظم رهبری در قسمت اول نامه خود از همه برای انسجام و حفظ وحدت دعوت می‌کنند. قسمت دوم این نامه هم بر دشمن شناسی تاکید دارد.
 
زاکانی افزود: در بخش سوم نامه رهبر معظم انقلاب شروط نه گانه مطرح می‌شود و در بخش آخر هم بر اقتصاد مقاومتی تاکید شده است.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه باید مراقب نفوذ دشمن باشیم، یادآور شد: بالاترین سطح نفوذ در سطح مسئولین کشور است و دشمن در این رابطه تلاش می‌کند باورهای مسئولان را تغییر دهد به طوریکه باور آنان برای حل مشکلات کشور اتکا به بیرون و دشمن باشد، دشمن قسمتی از سطح نفوذ را در چند سال اخیر روی نیروهای نخبه و فرهیختگان فرهنگی متمرکز کرده‌ است.
 
وی گفت: یکی از زمینه‌های نفوذ آمریکا در شوروی که موجب فروپاشی شوروی شد، «مک دونالد» بود و امروز می‌بینیم «کی اف سی» به ایران می‌آید و صف‌های طولانی برای استفاده از آن تشکیل می‌شود، دشمن برای همه سطوح ما نقشه دقیقی دارد.
 
این نماینده مجلس اظهار داشت: گاهی برخی‌ها می‌گویند استکبارستیزی مانع پیشرفت ایران شده است، نمی‌گویند که استکبار قبل از انقلاب نمی‌گذاشت که ما حتی حداقل‌ها را هم داشته باشیم.
 
وی در قسمت دیگری از این همایش در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان در مورد علت کم‌کاری آقای حداد عادل در قضیه برجام گفت: بستری شدن آقای حداد عادل در بیمارستان در مدت بررسی برجام علت این موضوع بود و این نکته که بگوئیم وی کم کاری کرده است کم لطفی در حق این نماینده مجلس است.
 
وی در خاتمه در پاسخ به یکی از سوالات مبنی بر عملکرد هیات رئیسه مجلس در زمان بررسی برجام اظهار داشت: متاسفانه کارهای غیرقانونی برای هیات رئیسه دارد به عادت تبدیل می‌شود و باید تجدید نظری در این رفتار صورت بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


منتظر
Romania
چرا طرحی در مجلس برای برکناری هیئت رئیسه در صورت غیر قانونی عملکردن آنها ارائه نمیشود؟!!!