پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

ایحادپلیس افتخاری باهمکاری شهرداری وناجا

شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب: 443970
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در بودجه سال ۹۴ شورا پیش‌بینی کمک به نیروی انتظامی تهران بزرگ شده است که از این سو بتوانیم با مشارکت مدیریت شهری و فرماندهی تهران بزرگ در سطح محلات تهران بزرگ به ترتیب اولویت و نیازهای امنیت اجتماعی پلیس افتخاری را فعال کنیم.
به گزارش جهان، مرتضی طلایی در گفت‌وگو با خط خبر درباره تشکیل کارگروه مشترک ارتقای امنیت با مشارکت پلیس، اظهار داشت: نیروی انتظامی از طریق ستاد کل نیروهای مسلح موفق به اخذ مجوز فعال کردن پلیس افتخاری شده است.

وی ادامه داد: در بودجه سال ۹۴ شورا پیش‌بینی کمک به نیروی انتظامی تهران بزرگ شده است که از این سو بتوانیم با مشارکت مدیریت شهری و فرماندهی تهران بزرگ در سطح محلات تهران بزرگ به ترتیب اولویت و نیازهای امنیت اجتماعی پلیس افتخاری را فعال کنیم.

طلایی افزود: در این راستا مقرر شده است تجهیزات سخت‌افزاری را ما فراهم کنیم و بخش جذب آموزش و سازماندهی را پلیس انجام دهد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: جلسات کارشناسی در این خصوص نیز در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی درحال بررسی است و امیدواریم بتوانیم این مهم را در سال جاری عملی کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *