پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۳
۵

احتمال حضور پلیس افتخاری در محله ها

دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب: 423236
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، از بررسی طرح تشکیل پلیس افتخاری در محلات پایتخت خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت الاسلام عبدالمقیم ناصحی با اشاره به طرح نیروی انتظامی، برای راه اندازی پلیس افتخاری در محله ها، گفت : این طرح از طرف نیروی انتظامی جهت ارتقای امنیت محله ها ارائه شده است که در کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا در حال بررسی است .

وی ضمن مثبت اریابی کردن این طرح ، خاطرنشان کرد : امیدوارم با بررسی همه جانبه این طرح و استفاده از پتانسیل شورایاران محلات ، بتوان این طرح ها را تصویب و اجرایی کرد .

در ادامه سردار حسین ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ در توضیح طرح، گفت: با توجه به پیچیدگی زندگی شهری و تعدد جرایم در جامعه امروز ، پلیس نیازمند همکاری پلیس افتخاری می باشد که بتواند سطح امنیت را از مناطق به محله ها سوق دهد و از نیروهای داوطلب مردمی در این زمینه بهره مند شود تا از این طریق جامعه به سمت آرامش بیشتری حرکت کند .

وی تاکید کرد: اجرای این طرح مستلزم کمک همه جانبه شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران است.

ساجدی نیا همچنین شورا و شهرداری را در استفاده از نیرهای مردمی جهت پیشبرد اهداف مدیریتی، بسیار عالی توصیف کرد و ایجاد شورایاری ها و مدیریت محله را نمونه بارز آن دانست.

مجتبی شاکری رئیس کمیته فرهنگی شورا نیز ضمن مثبت ارزیابی کردن طرح، اظهار داشت: در صورت عدم افزایش ساختارها می توان آنرا با کمترین هزینه در شورایاریها و مدیریت محله، اجرایی نمود.

در ادامه همچنین سایر اعضای کمیسیون بر بررسی همه جانبه و اهمیت و ضرورت ایجاد طرح تاکید کردند.

در پایان مقرر شد موضوع طرح با حضور کارشناسان نیروی انتظامی تهران بزرگ و شورای شهر بررسی بیشتر شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فیاز
Moldova, Republic of
فقط لطفن هر کاری در باره پلیس افتخاری انجام میدهیند حقوق برایش در نظر بگیرید چون بیشتر متاهل هستند
پلیس افتخاری
Moldova, Republic of
فقط لطف کنید به پلیس های افتخاری که با دل وجان کار میکنند حداقل ماهیانه برای کمک معشیتی حقوقی در نظر بگیرند تا با روحیه بالا به کار خود ادامه دهد چون الان مدت.یکسال چند ماه که در کلانتری ها کار میکنیم بدون هیچ .پپاداشتی بیشتر بچه ها متاهل هستند با تشکر از سایت شما
پلیس افتخاری
آقای ساجدی نیا گرامی هر کار میکنبد حق حقوق پلیس افتخاری فراموش نکنید حالا چه شهرداری باشه یا جای دیگه چون ما کار دیگری نداریم وفقط به این کار دل بستیم ومتاهل هستیم
پلیس افتخاری
Moldova, Republic of
سردار محترم تا کی باید صبر کنیم تا تکلیف پلیس افتخاری.مشخص بشه معلوم نیست باید کار بکنیم نکنیم هچگیی هم هیچ دستور عملی که داده نشده
پلیس افتخار
یعنیی بازم پلیس افتخاری باید مجانی کار کنه مگه عقل شو از دست داده کادرش پول میگیره کار نمیکنه چه برسه پلیس افتخاری تا پول ندن ماهیانه هیشکیی تو این طرح نمی مونه