پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

حضور ۸ هزار پلیس افتخاری در طرح نوروزی

پنجشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب: 417646
مدیر کل پلیس افتخاری معاونت نیروی انسانی ناجا از بکارگیری بیش از ۸۰۰۰ نفر از اعضای پلیس افتخاری در طرح نوروزی ۹۴ خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سرهنگ محمد رضا اکرمی با اعلام این خبر افزود:در راستای ارتقاءاحساس امنیت اجتماعی بنا به دستور هیئت رئیسه ناجا در کلیه استان ها با برنامه ریزی قبلی و انجام آموزش های لازم در سطح استانها با رویکرد پیشگیری اجتماعی از اعضای پلیس افتخاری به صورت بهینه استفاده خدمتی شد.
 
وی با بیان اینکه صللاحیت پلیس های افتخاری قبلا محرز و آموزش های لازم را سپری و سازماندهی شده اند، افزود: این افراد با مدیریت و حمایت َنیروی انتظامی در کیوسک‌ها و گشت‌های پیاده و ثابت با حضور موثر خود در کاهش جرم و افزایش احساس امنیت نقش بسزایی داشته و رضایت عمومی مردم را در پی داشته استَ .
 
اکرمی تصریح کرد: پلیس های افتخاری باحضور درمبادی ورودی تفرجگاهها و اماکن زیارتی و سیاحتی با دادن اطلاعات به مسافرین و انجام ماموریت های ازقبل تعیین به ارائه خدمت به هموطنان می پرداختند.
 
مدیر کل پلیس افتخاری معاونت نیروی انسانی ناجا  گفت: تحقق امنیت پایدار در جامعه همکاری و همیاری تمامی اقشار را می طلبد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *