يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

پلیس هایی که آدم می‌کشند! +فیلم

سه شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب: 417225
فیلم قتل یک سیاهپوست به دست ماموران پلیس در اوکلاهمای آمریکا منتشر شد.
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مقامات آمریکایی تصاویری از تیراندازی مرگبار معاون سفیدپوست کلانتر تولسای در ایالت اوکلاهما را به مظنونی سیاهپوست منتشر کردند.

پلیس ادعا می کند افسری که به این مظنون سیاهپوست تیراندازی کرد، فکر می کرد در دستش شوکر برقی است و به همین علت به مظنون سیاهپوست تیراندازی کرد. این حادثه دوم آوریل اتفاق افتاده است.

اریک هریس چهل و چهار ساله سیاهپوست مظنون به فروش اسلحه بدون مجوز به ماموری بود که خود را با لباس عادی به عنوان خریدار جا زده بود. فیلم ضبط شده و صدای آن نشان می دهد در حالیکه افسر پلیس سرگرم دست بند زدن به هریس است ، صدای شلیک گلوله می آید و یکی دیگر از ماموران می گوید متاسفم، او را با گلوله زدم.


مقامات می گویند کسی که تیراندازی کرد رابرت بیتس هفتاد و سه ساله بود که معاون کلانتر بود. او گفت نمی خواست به او شلیک کند بلکه می خواست با شوک برقی به او شوک بدهد. پس از تیراندازی ، هریس داد می زند او به من شلیک کرد. و یک از ماموران پاسخ داد « توی لعنتی فرار کردی. پس خفه شو»

پس از آن هریس می گوید دیگر نمی تواند نفس بکشد و دارد می میرد. یکی از ماموران جواب می دهد « خفه بشی » .

هریس پس از انتقال به بیمارستان، در آنجا درگذشت. این فیلم با دوربینهای نصب شده روی عینک ماموران ضبط شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *