يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۹

4 گزینه روحانی برای استانداری/ هرچه‌ رئیس‌جمهور بگوید همان‌ است

سه شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 416001
وزیر کشور گفت: الان که می‌خواهیم برای استان مرکزی استاندار انتخاب کنیم، رئیس‌جمهور ۳ یا ۴ مورد را معرفی کردند.
4 گزینه روحانی برای استانداری/ هرچه‌ رئیس‌جمهور بگوید همان‌ است
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در گفت‌و‌گویی در پاسخ به این سوال که برای انتخاب استانداران حرف و حدیث‌های زیادی بود، مثلا هنوز استاندار مرکزی معرفی نشده است. سوال این است که نقش رئیس‌جمهور در انتخاب استانداران تا چه حدی است؟ گفت: آقای رئیس‌جمهور بسیار مبادی آداب هستند؛ به من لطف دارند و در مسیر وزارت کشور همکاری زیادی کردند.

وی افزود: الان هم که می‌خواهیم برای استان مرکزی استاندار انتخاب کنیم، ایشان ۳ یا ۴ مورد را معرفی کردند و گفتند اگر شرایط مورد نظر را دارند، یکی را منصوب کنید، البته در نظر داشته باشید در نهایت آقای رئیس‌جمهور است که باید گزینه نهایی را تائید کند.

وزیر کشور با بیان اینکه من وزیر آقای روحانی هستم و یقین بدانید اگر ایشان به من دستور بدهد که کسی را به‌عنوان استاندار منصوب کنم، لحظه‌ای تردید نمی‌کنم، اظهار داشت: اگر بگویند فردی را به معاونتی مثلا معاونت سیاسی منصوب کنید، من باز هم یک لحظه تردید نمی‌کنم، البته ایشان هیچ‌وقت این دستور را به من نداده و من هیچ موقع در مقابل دستور ایشان مقاومت نمی‌کنم. اگر مشورتی بوده، من نظرم را گفتم و ایشان را قانع کردم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
ببخشيد با اين حساب شما ...
ک.م
بارک ا. ایشان ظاهرا نمی دانند که وزراء مستقیما باید پاسخگوی مجلس باشند و رای اعتماد از مجلس می گیرند! رئیس جمهور رئیس هیئت وزرائ هستند نه فرمانده وزراء! شما که زمان احمدی نژاد به این رفتارشون ایراد می گرفتید! ثابت کردید که رئیس جمهور فرمانده ژنرالها البته اگر مشابه ژنرالی قبل از انقلاب را داشته باشند هست!!
سید
Iran, Islamic Republic of
زنده باد وزیر کشور وامید است در عمل چنین باشد.
پس وزیرش نیستی یک کارمندش هستی
مودی
United States
البته وزرا همه اینجوری هستند اما معلوم نیست چرا این مسئله زمان احمدی نزاد عیب بود و الان حسن محسوب میشه
Iran, Islamic Republic of
.. . او كار خودش را مي كند
مرتضی
از جناب رحمانی فضلی اینهمه فخرفروشی به تبعیت مطلق وشیفتگی نسبت به رئیس جمهوربعیداست!
پس حریت واستقلال نظرواقتدار یک وزیرچه می شود؟!
سرور
بعید نیست.
سید
در اینصورت بهتر بود بود به جای وزارت ، مسئولیت یک سازمان را قبول میکردند