يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

توزیع ترجمه آلمانی قرآن در خیابان‌های برلین

دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۲۰
کد مطلب: 406298
گروهی از جوانان مسلمان آلمانی در خیابان‌های اصلی برلین، ترجمه کتاب مقدس قرآن کریم به زبان آلمانی را به شهروندان این کشور اهداء کردند.
به گزارش جهان، ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «المصری الیوم» خبرداد، این اقدام که به همت پویش اسلامی «إقرأ» انجام شد، با هدف معرفی اسلام و نشان دادن تسامح و برادری این دین مبین به‌دور از هرگونه افراط‌گری و خشونت، صورت گرفت.

محمد بن‌رسول، مترجم قرآن به زبان آلمانی و یکی از شهروندان مسلمان این کشور، مبتکر راه‌اندازی این پویش است.

همچنین اعضای این پویش در خیابان‌های پایتخت، قصد دارند تا علاوه بر معرفی اسلام، اعلام کنند که با هرگونه تحرکات و درگیری‌های بین‌المللی و مسائل سیاسی که آتش خشونت را بیافروزد، مخالف هستند.

احمد، از شهروندان مسلمان آلمانی مصری‌تبار و عضو این پویش در معرفی اسلام به شهروندان آلمانی عنوان کرد: «اسلام، دین دعوت به صلح و دوستی است، من مسلمانم اما دوستانی با ادیان و ملیت‌های مختلف دارم».

بر اساس این گزارش، پویش اسلامی «إقرأ» قصد دارد، فعالیت خود را در دیگر شهرهای آلمان مانند فرانکفورت، هامبورگ و بُن نیز ادامه دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *