پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

مجاهدان عراقی، تابع امام خمینی (ره)

يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۵
کد مطلب: 399893
مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه عراقی‌ها به سردار شهید تقوی عشق می‌ورزیدند، گفت: تا آخرین نفری که از تکفیری‌ها وجود داشته باشند، مستشاران ایران همچون شهید تقوی این مبارزه مقدس را در کنار آنها خواهند داشت.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سردار مسجدی مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم ختم سردار شهید تقوی در سخنانی با بیان اینکه سردار شهید تقوی، سختکوش، ساده‌زیست و انقلابی بود، گفت: مسئولیت شهید تقوی در سپاه از ابتدا تا لحظه شهادت کار با عراقی‌ها بود.

وی افزود: سردار شهید تقوی در دوران دفاع مقدس آن رزمندگان عراقی که از دست صدام فرار کرده بودند را سازماندهی می‌کرد و این رزمندگان دوشادوش رزمندگان ما با صدامی‌ها می‌جنگیدند. امروز قبور شهدای عراقی در مشهد،‌ جهرم، شیراز و خوزستان وجود دارد.

مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران تصریح کرد: ما ۲۰۰ هزار شهید تقدیم کردیم و مجاهدان عراقی نیز که خود را تابع امام خمینی (ره) می‌دانستند و علیه صدام جنگیدند، به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

سردار مسجدی در ادامه اظهار داشت: امروز باقی‌ماندگان این مجاهدان عراقی مدیریت و مسئولیت نیروهای مجاهد شیعیان را علیه داعش برعهده دارند و درس مبارزه، رزم و مجاهدت را دوشادوش بسیجیان و رزمندگان جمهوری اسلامی ایران فرا گرفته‌اند.

وی همچنین تصریح کرد: همانطور که مجاهدان عراقی در زمان دفاع مقدس به کمک ما آمده‌اند، امروز هم که عتبات مقدسه مورد تهاجم دشمن قرار گرفته است ما باید به کمک مجاهدان عراقی بشتابیم.

مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران تصریح کرد: تا آخرین نفری که از تکفیری‌ها وجود داشته باشند، مستشاران ایران همچون شهید تقوی این مبارزه مقدس را در کنار آنها خواهند داشت.

مسجدی با بیان اینکه اسلام و شیعه در دفاع از حق حد و مرز نمی‌شناسند افزود: رزمندگان اسلام در دفاع از امکان مقدس عراق و سوریه انجام وظیفه می‌کنند و شهید تقوی از ابتدا تا لحظه شهادت سازماندهی رزمندگان عراقی را برعهده داشت و عراقی‌ها هم به او عشق می‌ورزیدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *