پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۱

درکنارآمریکا نایستیم،شکست می‌خوریم!

دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۵۳
کد مطلب: 400120
نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با بیان اینکه برای دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) با تمام وجود وارد می‌شویم، گفت: ما تا پای جان برای دفاع از دین، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و دفاع از خط ولایت فقیه محکم ایستاده‌ایم.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام علی شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران در مراسم بزرگداشت سردار شهید تقوی در سخنانی گفت: سردار تقوی در دوران جنگ ۸ ساله دفاع مقدس به درون عراق می‌رود؛ جایی که نیروهای بعثی و صدامیان قرار دارند.

وی افزود: سردار تقوی تا کربلا هم پیش می‌رود و کسی که همراه شهید تقوی و از نیروهای عراقی بود، می‌گوید ذره‌ای ترس در وجود او ندیدم که علت آن تقوای شهید تقوی بوده است.

حجت‌الاسلام شیرازی در ادامه تاکید کرد: این روحیه شجاعت و شهادت‌طلبی تا آخر در وجود ایشان قرار داشت. امروز همه شهدای حرم و یاران وی در مقابل استکبار و رژیم صهیونیستی، داعش و دشمنان برای رضای خدا شمشیر به دست می‌گیرند.

وی همچنین تصریح کرد: یک عده می‌گویند اگر در کنار آمریکا نایستیم، انقلاب شکست می‌خورد. آنها هر چقدر هم بخواهند دل انسان‌های مومن را خالی کنند و بگویند آمریکا، صهیونیست‌ها و داعش کجا و ما کجا، ذره‌ای تردید در دل رزمندگان ایجاد نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با بیان اینکه ما تابع ولایت و رهبری هستیم، افزود: ما تا پای جان برای دفاع از دین، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و دفاع از خط ولایت فقیه محکم ایستاده‌ایم.

حجت‌الاسلام شیرازی در ادامه اظهار داشت: ما برای دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) با تمام وجود وارد می‌شویم. در جریان شهادت شهید تقوی، تیری به پهلوی او اصابت کرد و چند ساعتی او با درد همراه شد و سپس به شهادت رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *