يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱۰
۵

با زندانی شدن مایلی کهن مشکل فوتبال حل نمی‌شود

سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب: 390735
در سال‌هایی که پول در فوتبال حرف اول را نمیزد این رفتارها و انتقاد از مربی وجود نداشت و رعایت ادب در هر سنی انجام می‌شد و بازیکنان حرمت بزرگترها را نگه می‌داشتند.
با زندانی شدن مایلی کهن مشکل فوتبال حل نمی‌شود
سرویس ورزشی جهان - مسعود پاشنا: در پی شکایت دایی و رای دادگاه با خبر شدیم محمد مایلی‌کهن سرمربی سابق فوتبال ایران در کلانتری میدان ارگ برای انتقال به زندان حاضر شد. مایلی‌کهن در پی شکایت علی دایی به دلیل مصاحبه‌ای که انجام داده بود به ۴ ماه حبس تعزیری محکوم شد.

نادر فریادشیران یکی از دستیاران مایلی کهن در تیم های مختلف ضمن تایید این خبر اظهار داشت: به هر حال رایی است که صادر شده و کاش رای من هم تعلیقی نبود و همراه او به زندان می رفتم. اینجا بابت مصاحبه و اینکه گفتیم فلانی بازیکن خوبی نیست خیلی زود حکم دادند. من به حال مایلی کهن غبطه می خورم. کاش قاضی به من هم می گفت با او بروم...

امیدواریم این مشکل هر چه سریعتر حل شده و بزرگان عرصه ورزش پیش قدم شوند تا این دو شخص را آشتی بدهند و دایی رضایت بدهد و مانع اجرای این حکم شود .باور کنید در این فوتبال کثیف که از همه جای آن بوی فساد می بارد قربانی شدن چنین افراد صاحب نامی اصلا به سود ورزش نیست . البته مقصر اصلی فرهنگ فوتبال است که تغییر کرده است و دایی و مایلی کهن ناخواسته در این فرهنگ غلط فوتبال وارد شدند. در سال‌هایی که پول در فوتبال حرف اول را نمیزد این رفتارها و انتقاد از مربی وجود نداشت و رعایت ادب در هر سنی انجام می‌شد و بازیکنان حرمت بزرگترها را نگه می‌داشتند.

فریادشیران ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر نظاره گر هستیم که این بی‌حرمتی ها در چند سال اخیر در فوتبال کشورمان اتفاق افتاده است و این ندانم کاری‌های مدیران باعث می‌شود که بی‌حرمتی در بین بازیکنان و مربیان باب شود. به هر شکل اختلاف پیش آمده بین این دو بزرگوار از ابتدا نباید صورت می‌گرفت و الان که این موضوع به اینجا کشیده شده هر چه زودتر باید حل و فصل شود.

وی گفت: تمام این مشکلات از انتخاب‌های نادرست فدراسیون فوتبال سرچشمه می‌گیرد چراکه افرادی که در فدراسیون هستند باید فوتبالی باشند تا این مشکلات پیش نیاید ولی در حال حاضر فوتبالی نبودن فدراسیون باعث شده است وجهه فوتبال با وجود این مشکلات از بین برود. به هر حال هر دو بزرگوار باید غرور را کنار بگذارند و به جوانان درس جوانمردی بیاموزند و با یک عذرخواهی ساده گذشته ها را به فراموشی بسپارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برای آقای دایی باید تاسف خورد که احترام به استاد و پیشکسوت رو زیر پا گذاشت و به جای سکوت رفت شکایت کرد بالاخره مایلیکهن مربی دایی بوده در تیم ملی.خلاصه شاگرد به استاد پشت کرد.
Iran, Islamic Republic of
بهتره به مایلی بگی دست از حرفاش برداره و توبه کنه.مگه با زندانی شدن تبهکاران خلاف از بین رفته که با رفتن مایلی مشکل فوتبال حل بشه؟؟
Iran, Islamic Republic of
کوچکتر ها باید به بزرگتر ها احترام بگذارند ولی دلیل نمی شود که بزرگ تر هم هر چی از دهنش در می اید به کوچکتر بگوید
دایی مگر خودش گم به دیگران ومربیان وداوران توهین میکند اما چون او پول دارد واز وکیل های خوبی استفاده میکنند کمتر کسی می تواند به او کیر بدهد اما بازیکن خوبی بودند ولی حالاخیلی مغرور شده اند لذا نمی توانند الگوی اخلاقی خوبی برای سایرن باشندمتاسفانه
Iran, Islamic Republic of
متاسفم براي دايي
دايي الگوي جوانان ما نباشد
بترس از ان روزي كه گدا معتبر شود
مل دنيا انسان ها را چگونه زير و رو مي كند
واقعا افسوس و صد افسوس
دير زماني است كه احترام در جامعه ما فراموش شده است و حرمت ها به راحتي شكسته مي شود