يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۲

دایی: به این مزخرفات پاسخ نمی‌دهم

پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب: 319993
سرمربی پرسپولیس گفت: مسلمان را در نیم‌فصل می‌خواهیم، او در پرسپولیس بهتر پیشرفت می‌کند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و داماش اظهار داشت: مطمئناً بازی خیلی حساسی خواهیم داشت، مخصوصاً اینکه در بازی گذشته ما مقابل حریف خود به تساوی رسیدیم و از صدر جدول فاصله گرفتیم. با تمام قدرت در زمین حاضر خواهیم شد و سه امتیاز بازی را از آن خود خواهیم کرد.

وی ادامه داد: امیدوارم با کمک هواداران بتوانیم در این بازی به برتری برسیم و در زمین خودمان سه امتیاز را از آن خود کنیم. یکی، دو هفته به علت اینکه ۷، ۸ بازیکن ما در اردوی تیم‌های ملی بزرگسالان و امید شرکت کرده بودند آنها را در اختیار نداشتیم و ناقص تمرین کردیم به هر حال سعی می‌کنیم بازی آبرومندانه‌ای انجام دهیم و از تمام نیروهای خود استفاده کنیم داماش تیم خوبی است و در دو، سه هفته اخیر نتایج خوبی کسب کرده است مطمئناً بازی سختی داریم اما به دنبال کسب سه امتیاز با کمک هواداران هستیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه چقدر احتمال دارد به ملی‌پوشان بازی بدهند، یادآور شد: ابتدا درباره تیم ملی بگویم که خیلی دوست داشتم تیم ملی به برتری دست یابد و به همه تبریک می‌گویم با توجه به اینکه ما بازی‌های دوستانه‌ای نداشتیم توانستیم به برتری برسیم و این مهم بود همانطور که گفتم ما چند ملی‌پوش خود را در اختیار نداشتیم باید ببینیم امروز شرایط چگونه است و از کدام بازیکن می‌توانیم استفاده کنیم ما می‌خواهیم از تمام سرمایه‌های خود به نحو احسن استفاده کنیم.

دایی در مورد اینکه، برخی‌ها با حضور عابدینی در داماش رقابت دو تیم را یک جنگ می‌نامند، گفت: من به این مسائل کاری ندارم همواره هم برای عابدینی احترام قائل هستم او بزرگ ماست و مدیری است که از جنس فوتبال است همواره برای او احترام خاصی قائلم به این مسائل نگاه نمی‌کنم ما می‌خواهیم در زمین چمن فوتبال بازی کنیم و تمام سعی خود را می‌کنیم که در زمین کارایی مناسب داشته باشیم.

وی در مورد اینکه، باشگاه ذوب آهن اعلام کرده پرسپولیس دو بازیکن این تیم را می‌خواهد و به دنبال جذب مسلمان و حدادی‌فر است، گفت: ما با باشگاه ذوب آهن مکاتبه کردیم تا در نیم‌فصل مسلمان به ما اضافه شود او می‌تواند به ما کمک کند یکی از بازیکنان خوب و آینده‌دار است و می‌تواند در پرسپولیس بهتر پیشرفت کند از او سایر مسائلی که شما می‌گویید خبر ندارم. ما علاقه خود را اعلام کردیم در مورد مسائل دیگر چیزی نمی‌دانم و اطلاعی در مورد آن ندارم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا قبول دارد تیمش مشکل گلزنی دارد، یادآور شد: مطمئناً تیم ما کم گل زده و باید این آمار بهتر شود اما من به نتیجه کار دارم حالا یک بر صفر ببریم یا ۱۰ بر صفر در هر صورت برده‌ایم سه امتیاز را کسب می‌کنیم این موضوع به خط هافبک و حمله ما برمی‌گردد و این را باید توجه کنیم که بیشترین تغییرات را در این دو نقطه داشته‌ایم اکثر بازیکنان جدید آمده‌اند حرف شما را قبول دارم که کم گل زده‌ایم اما این مسئله را باید توجه کنیم که بازیکنان ما تغییرات زیادی کرده‌اند هم‌اکنون شرایط بهتری به دست می‌آوریم و برای به دست ‌آوردن موقعیت پیشرفت کرده‌ایم اما در زدن ضربات آخر باید دقت بیشتری کنیم مطمئن هستم که این مسائل حل می‌شود.

علی دایی در ادامه نشست خبری در مورد مسائلی که در مورد فساد و تبانی در فوتبال عنوان کرده و برخی پاسخگوی او شده گفت: ‌این مسائل را همه مردم می‌دانند. مصاحبه‌هایی که انجام شد همه چیز را مشخص کرد. در برنامه زنده من صحبت‌هایم را کردم و مردم به خیلی چیزها پی بردند. الان هم می‌گویم که با قربانی کردن دو سه نفر به جایی نمی‌رسیم آنها که اسم بردم پرونده‌شان مشخص است. باید فوتبال را سالم‌سازی کنیم. آدم‌هایی که صحبت می‌کنند همه چیزشان مشخص است. نباید به صحبت‌های آنها برگردیم و از حرف‌های آنها استفاده کنیمو در قشرهای مختلف ممکن است متخلف داشته باشیم و با آنها برخورد شود. در همان برنامه زنده تلویزیونی خیلی چیزها مشخص شد.

وی ادامه داد: وقتی دیدند نمی‌توانند جوابم را بدهند نمی‌دانم چه طور بگویم این افراد در قد و قواره فوتبال ما نیستند آنها را روی خط آوردند تا با شلوغ کردن مطلب را گم کنند. آنها کارمند باشگاه هستند و از آنجا حقوق می‌گیرند، نمی‌خواهم وارد این مبحث شوم اما در برنامه زنده جواب ما را ندادند اگر جواب می‌دانند می‌دانستید که به چه نتیجه‌ای می‌رسیدم. کسی که خود باشگاه به خاطر مسائلی او را اخراج کرده دوباره با او جلسه می‌گذارند و هر سه صحبت‌هایشان را هماهنگ می‌کنند.

وی ادامه داد: خود باشگاه این آقا را اخراج می‌کند به خاطر مسائلی که نمی‌توانم اسمش را بیاورم اما دوباره او را استخدام می‌کنند . باید ببینیم چه خبر است. من که از مسائل اطلاع ندارم این آقایان هستند که همه چیز را ریز به ریز می‌دانند پس اطلاعات خوب و کافی داشتند. کسی که اطلاعات خوب داشته باشد اینگونه مسائل را مو به مو عنوان می‌کند. یا اطلاع نداشتید یا اینکه نشسته‌اید و با هم جلسه گذاشته‌اید و آمارها را درآورده‌اید.

وی افزود:‌ شاید یک کوچولو ابر بتواند جلوی آفتاب را بگیرد اما با وزش یک باد کوچولو همه چیز مشخص می‌شود و همه آفتاب را می‌بینند. با گذشت سالیان مسائل روشن خواهد شد. این آقایان سابقه‌شان را بگیرید تا ببنید به صراط هستند یا نه.

دایی تصریح کرد: همین تناقضات باعث ناراحتی‌ام شد در برنامه هم اعلام کردم که چرا حرف‌هایی که من زدم را پخش نکردید؟ این عکاس گفته بود که آقایان به من زنگ زدند و من را دعوت به همکاری کردند اما همین مدیر رسانه‌ای ما شاهد است روز اولی که پرسپولیس تمرین داشت و این عکاس آمد با او به شدیدترین شکل برخورد کردم و از استادیوم بیرونش کردم. تمام حرف‌ها را پخش نکرد.

وی ادامه داد:‌ در آن برنامه همه حرف‌ها را پخش نکرد تا به همه مسائل پی ببریم مگر می‌شود یک عکاس را همه کاره تیم کنید و تنخواه را دستش بدهید. معلوم است این پول‌ها از کجا به حسابش ریخته شده است. بعد شلوغ کردند آنها نتوانستند از من ایرادی بگیرند به اطرافیانم پرداختند. یک جا می‌گویند ما اصلا از این مسائل خبر نداشتیم و یک جای دیگر می‌گویند عکاس را به خاطر آرامش تیم اخراج کردیم. یکبار دیگر آن برنامه را نگاه کنید مشخص می‌شود که چه کسی حق گفته و چه کسی ناحق.

وی افزود: در جمهوری اسلامی ایران مخصوصا می‌گویم جمهوری اسلامی مثلا یک عکاس و کمک داور که هزار تا مشکل داشته باشند و بعد کنار گذاشته شوند را روی خط می‌آورند. کسی که در منشور اخلاقی تعهد می‌دهد من باید بابت مزخرفاتی که او می‌گوید پاسخ بدهم؟ او دروغ می‌گوید، بزرگ‌ترش نتوانست جوابگو باشد و پاسخم را بدهد این افراد را جلو فرستادند. متاسفم که شان و جایگاه و منزل را نمی‌دانیم. مشخص است که همین آقا دروغ می‌گوید و چون دیدند چیزی از دایی ندارند به اطرافیانم پرداختند. در برنامه اول مدام اسم من را می‌آوردند اما دیدن چیزی گیرشان نمی‌آید حالا روند عوض شده و به اطرافیانم پرداختند. مطمئن باشید من و اطرافیانم همواره سالم کار کرده‌ایم و کاری که دست مدیریت من بوده است هیچ مشکلی ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اين آقا يون كى هستند كه اين على دايى مدام ميگه؟
شما باورتون می شه علی دایی پاسخ نده!!!!!!!!! عمرا مگر اینکه حرفی برای گفتن نداشته باشه