يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۴
۴

واکنش دایی به انتقاد عابدزاده و عزیزی

چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب: 389746
احمدرضا عابدزاده، خداداد عزیزی، مهرداد میناوند و... در مصاحبه های مختلف به انتقاد از دایی پرداختند.
واکنش دایی به انتقاد عابدزاده و عزیزی
به گزارش جهان، علی دایی پس از چند مصاحبه مایلی کهن علیه خودش، به دادگاه شکایت و سرانجام توانست حکم زندانی سرمربی سابق خود را بگیرد.

این موضوع با واکنش اهالی فوتبال از جمله احمدرضا عابدزاده، خداداد عزیزی، مهرداد میناوند و ... روبرو شد. حتی آنها در مصاحبه های مختلف به انتقاد از دایی پرداختند اما سرمربی سابق پرسپولیس در جایی گفته است «آيا آنها، طاقت شنيدن حرف‌هاي تند مايلي‌كهن را داشتند؟! هيچ‌كس به اندازه من در مقابل تهمت‌هاي اين مربي صبر نداشته و او آنقدر اين رفتارش را تكرار كرد تا مجبور شدم از طريق قانون حقم را بگيرم.»
منبع:جام
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حران
Iran, Islamic Republic of
دایی مخالف همان احمدی نژادی است که از چپ و راست، داخلی و خارجی ناجوانمردانه توهینها شنید و دم نزد!
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد خود از اشاعه دهندگان ادبیات سخیف و رفتارهای هتاکانه در کشور بود و...
عبدالله
احمدی نژاد خیلی آقا است مثل بعضی ها عقده ای نیست روستای ما را آباد کرد روستای ما اهل تسنن بودند ولی به ما آب و برق و گاز و تلفن داد برای ما مدرسه ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان ساخت که دختران و پسران کیلومترها تا شهر برای درس خواندن نروند خیلیها از جمله دختران نمی توانستند به مدرسه بروند اهالی روستای ما همیشه دعایش می کنند هر جا هست خدا نگهدارش باشد ما مدیون او هستیم الهی آمین
علیرضا وجمعی از دوستان دانشجو -هشتپرتالش
ببخشید میشه بگید دکتر احمد نژاد را کجا میشه دید ؟