شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

جودو قزوین رو به افول است

چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب: 389717
رییس هیات جودو استان قزوین گفت: بدلیل بی توجهی مسوولان و مشکلات مالی، جودو استان رو به افول و ضعف است.
به گزارش جهان؛ 'اردشیر موحد دانش' در گفت و گو با ایرنا افزود: جودو قزوین در شرایط مناسبی قرار ندارد و دورنمای خوبی را برای این رشته پیش بینی نمی کنیم.

وی با بیان اینکه با مشکل شدید مالی روبرو هستیم، گفت: با وجود تلاش های فراوان تا این لحظه موفق به جذب حامی مالی نشده ایم و حضور تیم جودو قزوین در لیگ برتر نیز مشخص نشده است.

رییس هیات جودو قزوین افزود: با مسوولان ورزش استان چندین نشست داشته ایم اما آنها نیز اذعان کرده اند که بدلیل مشکلات مالی قادر به کمک ما نیستند.

این مسوول ورزشی با بیان اینکه هیات جودو قزوین برای ادامه کار به حمایت های مالی نیاز مبرم دارد، اظهار کرد: جودو مانند برخی رشته ها درآمدزا نیست اما به لحاظ کسب عناوین و افتخارات جزو یکی از ورزش های سرآمد استان به شمار می رود و به همین دلیل نیز ورزشکاران و مربیان این رشته انتظار بیشتری برای حمایت دارند.

رییس هیات جودو استان قزوین در پایان گفت: قهرمانان جودو قزوین از سرمایه های این استان و ورزش کشور هستند و باید برای تداوم حضور آنها در عرصه قهرمانی تلاش کنیم.

استان قزوین دارای حدود ۷۰۰ جودوکار است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *