چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

جودوکاران ایران نایب قهرمان آسیا شدند

دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب: 449616
تیم جودو جوانان ایران در بخش پسران با کسب یک مدال طلا و چهار نشان برنز عنوان نایب قهرمانی رقابتهای جودو جوانان آسيا را به خود اختصاص داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، شانزدهمین دوره رقابتهای جودو قهرمانی آسیا که از روز گذشته با حضور ۱۶۸ جودوکار از ۲۳ کشور در بانکوک آغاز شده بود، ساعاتی پیش با قهرمانی ژاپن به پایان رسید. مردان دیار آفتاب تابان با ۶ مدال طلا و یک برنز عنوان نخست را کسب کردند. همچنین تیم جودو جوانان ایران با کسب یک طلا و چهار برنز روی سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

تنها دو مدال طلا از دست ژاپنی‌ها در این مسابقات خارج شد. طلای وزن ۱۰۰- کیلوگرم به نماینده ایران رسید. رامین صفویه جوان رشید ایرانی با برتری مقابل جودوکارانی از چین تایپه، کره‌جنوبی، ژاپن و ازبکستان به نام خود ثبت کرد. محمد رشنونژاد، مهدی فتحی‌پور، حامد رشیدی و ایمان نیک اقبال نیز چهار مدال برنز کشورمان را کسب کردند.

تاجیکستان دیگر طلای این مسابقات را به نام خود ثبت کرد و به عنوان سومی این مسابقات شد. ازبکستان با سه نقره و یک برنز، کره‌جنوبی با دو نقره و چهار برنز و قزاقستان با یک نقره و دو برنز عناوین چهارم تا ششم را کسب کردند.

البته تیم جودو ایران در بخش دختران توفیقی نداشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *