شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

مدال نقره بر گردن جودوکار ایران

يکشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۱۴
کد مطلب: 481567
جواد محجوب نماینده وزن ۱۰۰- کیلوگرم تیم ملی جودوی کشورمان با شکست مقابل نماینده سوئد به مدال نقره دست یافت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مسابقات جودو جایزه بزرگ گرجستان در حالی از روز جمعه به میزبانی تفلیس آغاز شده است که جواد محجوب نماینده وزن ١٠٠- کیلوگرم کشورمان امروز یک‌شنبه پس از کسب چهار پیروزی به مرحله فینال مسابقات راه یافت.

وی در فینال با شکست مقابل نماینده سوئد به مدال نقره بسنده کرد و از کسب مدال طلا باز ماند. جودوکار کشورمان با کسب این مدال 180 امتیاز کسب کرد تا شرایطش در رنکینگ ورزشکاران این وزن بهبود یابد.

محجوب در نخستین مبارزه خود به مصاف "سعیداف" تاجیکستانی رفت و توانست حریف خود را ایپون کند. دور دوم نیز "بروداکوف" از لیتوانی را  ایپون کرد و به یک چهارم نهایی صعود کرد. وی در سومین دیدار خود "قربانوف" از ازبکستان را نیز شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد و پس از شکست نماینده ایتالیا به فینال مسابقات راه یافت.

روز گذشته (شنبه) در دومین روز از این رقابت‌ها سعید ملایی در وزن ٨١ - کیلوگرم در دومین دیدار خود به مصاف "رومن موستوپولوس" از یونان رفت و با شکست مقابل حریف خود از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

ملایی در نخستین دیدار خود به مصاف نماینده آذربایجان رفت و در پایان 5 دقیقه مبارزه حریف خود را شکست داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *