يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۴

هاشمی: جاسبی دارد تاریخ دانشگاه آزاد را می‌نویسد

دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب: 376911
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: افکار منحط نمی‌تواند بفهمد آزادی در دانشگاه یعنی چه؟ مگر می‌شود دانشمند ناب از جای خفه بیرون بیاوریم؟ هر جای دنیا به دانشمندان ایرانی میدان داده شده است، درخشیدند.
هاشمی: جاسبی دارد تاریخ دانشگاه آزاد را می‌نویسد
به گزارش جهان به نقل از فارس، اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در نخستین جشنواره علوم پزشکی دانشگاه آزاد گفت: در حال حاضر میرزاده در فکر توسعه تحصیلات تکمیلی است و جاسبی نیز همین فکر را داشت ولی دانشگاه را از وی محروم کردند، البته در حال نوشتن تاریخ دانشگاه هستند تا همه بدانند چه بر آن گذشته است.

وی با اشاره به مسئولیت‌های میرزاده در دوران گذشته گفت: میرزاده در بازسازی خرابه‌ها به ما کمک کرد و در دولت سازندگی نیز بسیاری از کارها را انجام می‌داد، پس از آن مرکز تحقیقات پلیمر را بازسازی کرد ولی در دولت احمدی‌نژاد با او جور دیگری رفتار شد.

وی گفت: اولین اقدام میرزاده در دانشگاه آزاد نیز توسعه مقاطع ارشد و دکترا بوده است که به کمک دو وزیر عزیزمان وزرای علوم و بهداشت این کار را انجام دادیم که جای فرجی‌دانا در هیات امنای دانشگاه خالی است ولی او با همان روحیه فعالیت می‌کند و ما نیز از وی بهره می‌گیریم.

رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد گفت: افکار منحط نمی‌تواند و نمی‌فهمد آزادی در دانشگاه یعنی چه، مگر می‌شود دانشمند ناب از جای خفه بیرون بیاوریم؟ هر جای دنیا به دانشمندان ایرانی میدان داده شده است درخشیدند و ما نیز می‌خواهیم این راه را باز کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چند صباحی هر چه می خواهد دل تنگت بگو این دوران نیز سپری شود
هابببابا خداوکیلی

مخصوصا در دولت خود آقای هاشمی که خیلی فضا آزاد بود!
کرسی های آزاد اندیشی
فضای آزاد
آزادی بیان
اینها همه یادگار اون موقعه!!
نمیدونستین؟؟!!..
Iran, Islamic Republic of
روزنامه نگاران به خوبی فضای آزاد دوران هاشمی را به یاد دارند
Iran, Islamic Republic of
بجای جشن تولد ایشان دکتر میرزاده بایستی به فکر ترمیم ویکسان سازی حقوق کارکنان واساتیذ دانشگاه باشندکه در حدود سی سال خدمت دکتر جاسبی به فراموشی سپرده شده اند و توان اعتراض ندارند وصرفا در جلسات هیات رئیسه در حد حرف بحث می کنند و وعده های توخالی می دهند ودر رسانه های مورد نظر خود به اشکال مختلف بهره سیاسی وصنفی استفاده می کنند و کارمون شده تبلیغ برای رئیس جمهوری اینده وحمایت چشم بسته از وزرای بی کفایتی که توانایی نداشتند وعزل گردیدند جناب میرزاده از حکیم لقمان کشور که رفسنجانی لقب دادید اجازه بگیرید وبه انتظارات چندین ساله کارکنان درمورد افزایش ویکسان سازی حقوق پایان بدهید.نه اینکه به حراست وامورمالی ونورچشمی ها بصورت غیر قانونی فقط افزایش حقوق داده شود مردم به این روش شما اعتراض دارند وضربه ان به بدنه دانشگاه خواهد خورد