کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هاشمی: جاسبی دارد تاریخ دانشگاه آزاد را می‌نویسد

3 شهريور 1393 ساعت 13:54

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: افکار منحط نمی‌تواند بفهمد آزادی در دانشگاه یعنی چه؟ مگر می‌شود دانشمند ناب از جای خفه بیرون بیاوریم؟ هر جای دنیا به دانشمندان ایرانی میدان داده شده است، درخشیدند.


به گزارش جهان به نقل از فارس، اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در نخستین جشنواره علوم پزشکی دانشگاه آزاد گفت: در حال حاضر میرزاده در فکر توسعه تحصیلات تکمیلی است و جاسبی نیز همین فکر را داشت ولی دانشگاه را از وی محروم کردند، البته در حال نوشتن تاریخ دانشگاه هستند تا همه بدانند چه بر آن گذشته است.

وی با اشاره به مسئولیت‌های میرزاده در دوران گذشته گفت: میرزاده در بازسازی خرابه‌ها به ما کمک کرد و در دولت سازندگی نیز بسیاری از کارها را انجام می‌داد، پس از آن مرکز تحقیقات پلیمر را بازسازی کرد ولی در دولت احمدی‌نژاد با او جور دیگری رفتار شد.

وی گفت: اولین اقدام میرزاده در دانشگاه آزاد نیز توسعه مقاطع ارشد و دکترا بوده است که به کمک دو وزیر عزیزمان وزرای علوم و بهداشت این کار را انجام دادیم که جای فرجی‌دانا در هیات امنای دانشگاه خالی است ولی او با همان روحیه فعالیت می‌کند و ما نیز از وی بهره می‌گیریم.

رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد گفت: افکار منحط نمی‌تواند و نمی‌فهمد آزادی در دانشگاه یعنی چه، مگر می‌شود دانشمند ناب از جای خفه بیرون بیاوریم؟ هر جای دنیا به دانشمندان ایرانی میدان داده شده است درخشیدند و ما نیز می‌خواهیم این راه را باز کنیم.


کد مطلب: 376911

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/376911/هاشمی-جاسبی-تاریخ-دانشگاه-آزاد-می-نویسد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com