يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۲
۲

جاسبی: آماده کمک به دانشگاه آزادم

چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب: 345102
جاسبي رئیس اسبق دانشگاه آزاد گفت: تلاش مي كنم تجربياتم را در اختيار دانشگاه آزاد قرار دهم و تا زماني كه عمر دارم اين تجربيات را مكتوب كرده و در اختيار مردم كشورم و جهان قرار دهم.
جاسبی: آماده کمک به دانشگاه آزادم
به گزارش جهان به نقل از مهر، عبدالله جاسبي عصر امروز در اجلاس شصت و هشتم دانشگاه آزاد حاضر شد تا از وي توسط آيت الله هاشمي رفسنجاني به خاطر ۲۹ سال حضورش در اين دانشگاه، تقدير شود.

وي پيش از اين مراسم، پشت تریبون قرار گرفت و بعد از گذشت دو سال از زمان خداحافظی از دانشگاه آزاد در این جمع سخنراني كرد.

جاسبي در اين اجلاس،با تشكر از افرادي كه در اين سالها براي دانشگاه آزاد تلاش كردند، براي مرحوم حاج سيد احمد خميني و مرحوم دكتر حسن حبيبي آرزوي رحمت و مغفرت کرد و از حضار خواست كرد به احترام اين دو مرحوم از جاي برخيزند.

رئيس اسبق دانشگاه آزاد، گفت: اين دانشگاه براي هر فردي معنا و مفهوم دارد و هركس آن را به گونه اي متفاوت تعبير مي كند. دانشگاه آزاد يك مجموعه محصور در آبادي نيست بلكه تجسم اراده جمعي است.

وي ادامه داد: از افتخارات دانشگاه آزاد اين است كه از حمايتهاي مالي و معنوي دو بزرگ مرد انقلاب اسلامي بهره برده است و قفل مشاركت مردم در آموزش گشوده شد.

جاسبي افزود: همچنين رياست جمهور آن زمان، با حضورش، هيأت موسس اين دانشگاه را مزين كرد و هم اكنون نيز اين هيأت دوام و دوال دارد.

رئيس اسبق دانشگاه آزاد در بخش ديگر سخنان، اظهار داشت: قصه دانشگاه آزاد و آيت الله هاشمي رفسنجاني قصه ديگري است. من به عنوان كمترين در اين دانشگاه كه از طرح تا اجرا را حضور داشته ام و شاهد سنگ روي سنگ گذاشتن اين دانشگاه بوده ام.

وي ادامه داد: دست تك تك كساني كه بيعت من را پذيرفته و دعوتم را ليك گفتند تا سیمرغ دانشگاه آزاد از حضورشان پر و بال بگيرد، مي فشارم و به احترام مردمان عزيز سر فرود آورم و تمام قد تعظيم مي كنم.

رئيس اسبق دانشگاه آزاد با اشاره به خداحافظي دوسال پيش خود از اين دانشگاه، خاطرنشان كرد: وعده داده بودم بي هيچ منتي خواهم رفت و اين سرمايه در اختيار مردم قرار دارد. همچنين نويد داده بودم اين نهال در كنار طوفانها و تنگناهاي روزگار جان سالم به در مي برد.

جاسبي افزود: تلاش مي كنم تجربياتم را در اختيار دانشگاه آزاد قرار دهم و تا زماني كه عمر دارم اين تجربيات را مكتوب كرده و در اختيار مردم كشورم و جهان قرار دهم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امیر علی
کجاش تقدیر داشت؟
Russian Federation
فرهاد رهبر رو به خاطر 4 سال کنار می زنن ، بعد این آقای مادام العمر ، دوباره قصد بازگشت داره !!!!