يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱۳
۳۸
اخبار کوتاه و ویژه

بشار اسد رمز پیروزی‌اش را گفت / دستور روحانی‌ برای‌ پس‌ گرفتن شكایت از سازندگان «من‌ روحانی‌ هستم»

سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب: 364336
تبلیغات زودهنگام با استفاده از نام امام(ره) ... ناراحتی لاریجانی و باهنر از کاهش محبوبیت خود در مجلس ... بی توجهی دولت به استعلام های وزارت اطلاعات ... گزارش به روحانی درباره منشور حقوق شهروندی.
بشار اسد رمز پیروزی‌اش را گفت / دستور روحانی‌ برای‌ پس‌ گرفتن شكایت از سازندگان «من‌ روحانی‌ هستم»
گروه سیاسی جهان نيوز ـ همیشه در آن سوی اخبار رسمی، اخباری غیر رسمی وجود دارد که خبرنگاران در تلاشند به آن دست یابند. خبرنگاران جهان نيوز نیز در طول هفته و در حین تلاش خود برای کسب اخبار با این گونه خبرها مواجه می شوند. آنچه می خوانید محصول تلاشی است که سه شنبه هر هفته در قالب بسته خبری از اخبار ویژه و کوتاه غیر رسمی منتشر می شود. سعی شده است نهایت دقت و صحت در گزینش و انتشار اخبار صورت گیرد.

تبلیغات زودهنگام با استفاده از نام امام(ره)

> به گزارش خبرنگار جهان، به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام وی‍‍ژه نامه ای منتشر كرده است كه در آن بیش از آنکه به اندیشه های امام(ره) پرداخته شود، مطالب مربوط به حجت الاسلام سیدحسن خمینی برجسته شده است. به عنوان مثال در این ویژه نامه ۱۳ عكس از حجت الاسلام سیدحسن خمینی و ۲ عكس امام خمینی(ره) کار شده است.

بی توجهی دولت به استعلام های وزارت اطلاعات

> خبرنگار جهان با خبر شد، علیرغم اظهارات رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، هراتی كه پیش از این در دانشگاه آزاد مسؤولیت گرفته بود از مشاوران اصلی و تیم رسانه های هاشمی است. در گزارشی که اخیرا توسط یک نهاد مسؤول منتشر شده است عنوان شده که حدود ۷۰ تا ۸۰ نفر مانند هراتی كه ضدیت شدید با نظام دارند، وارد كشور شده و در پست های مختلف مسؤولیت گرفته اند. در این گزارش تاکید شده است که این دولت اولین نهادی است كه بدون استعلام از وزارت اطلاعات به افراد پست های مدیریتی می دهد.

ناراحتی لاریجانی و باهنر از کاهش محبوبیت خود در مجلس

> خبرنگار جهان با خبر شد پس از انتخابات اخیر هیات رئیسه مجلس، آقایان لاریجانی و باهنر به شدت از کاهش میزان رأی شان ناراحت شده اند. از قول آقای باهنر نقل شده است که وی پس از مشخص شدن میزان آرای خود با اعتراض به اطرافیانش گفته است که کم کاری شما موجب شد که من فقط با اختلاف ۱۰ رأی نسبت به نادران رأی بیاورم؟ گفته می شود علت این کاهش رأی تمایل لاریجانی و باهنر به کار بیشتر با اصلاح طلبان و طرفداران دولت در مجلس بوده است.

دادگاه رحیمی برگزار شد

> به گزارش جهان، دادگاه محمد رضا رحیمی ساعت ۹ روز شنبه هفته گذشته برگزار شد. ۳ موضوع پرونده وی را تشکیل می دهد که مهمترین آن مربوط به پرونده بیمه ایران است. رحیمی هم اکنون با قید وثیقه آزاد و همچنان به شکایت علیه رسانه ها مشغول است.

دستور روحانی برای پس‌گرفتن شكایت از سازندگان مستند «من روحانی هستم»

> به گزارش جهان، حسن روحانی رئیس‌جمهور اخیراً مستند «من روحانی هستم» را تماشا کرده و ایرادی نسبت به آن مطرح نکرده‌ است.

رئیس‌جمهور گفته ‌است که تهیه‌کنندگان مستند مذکور، از زاویه نگاه خودشان مطالب را کنار هم گذاشته‌اند. خیلی حاشیه درست نکنید و شکایت را پس بگیرید، بیشتر به نفع تهیه‌کنندگان آن خواهد ‌بود.

آزادی ذی حساب نهاد ریاست جمهوری دولت دهم با قید وثیقه

> شنیده های خبرنگار جهان حاکی از آن است که ذی‌حساب نهاد ریاست‌جمهوری در زمان محمود احمدی‌نژاد که بازداشت شده‌ بود، اخیراً با قید وثیقه آزاد شده‌ است.

سرزمین کهن تبدیل به رمان می شود

> به گزارش جهان، پس از حاشیه سازی هایی که برای سریال سرزمین کهن بوجود آمد، برخی مسؤولان کشور فیلمنامه این سریال را مطالعه کرده اند که ضمن تمجید از این اثر مکتوب به نویسنده این فیلمنامه توصیه شده که رمان این اثر را پس از اصلاح ایرادات منتشر کنند.

لازم به ذکر است پس از یک دیالوگ چند ثانیه ای حاشیه ساز در این سریال که با بزرگنمایی ضد انقلاب و برخی چهره های داخلی همراه بود، مسؤولین صدا و سیما تصمیم گرفتند از ادامه پخش این سریال جلوگیری کنند.

بشار اسد رمز پیروزی‌اش را به نمایندگان مجلس ایران گفت

> به گزارش جهان، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از پیروزی بشار اسد در دیدار با وی، این پیروزی را تبریک گفتند. در این دیدار که مفتی اعظم و نخست وزیر سوریه نیز حضور داشتند بشار اسد ضمن تشکر از حمایت های ایران گفت است که ما به توصیه های "امام خامنه ای" عمل کردیم و این رمز پیروزی ما بوده است.

فعالیت های مشترک اقتصادی فرزندان رامین و مهاجرانی

> شنیده های خبرنگار جهان حاکی از آن است که فرزندان محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد احمدی نژاد و عطاء الله مهاجرانی کارشناس بی بی سی و ضدانقلاب فراری، فعالیتهای مشترک اقتصادی انجام می دهند.

گزارش به روحانی درباره منشور حقوق شهروندی

> خبرنگار جهان با خبر شد که خانم امین زاده گزارشی در مورد منشور حقوق شهروندی به رئیس جمهور داده است. ظاهرا در این گزارش به حساس شدن مراجع و عدم استقبال مردم و رسانه ها نسبت به این منشور اشاره شده است.

فعال شدن الهام و تمدن برای احیای احمدی نژاد

> به گزارش جهان، در ادامه تحرکات آقای احمدی نژاد برای سازماندهی تشکیلاتی در کشور، شنیده شده است با توجه به ناموجه بودن آقایان مشایی و بقایی در جامعه، این افراد کمتر در جلسات عمومی حاضر شده و نقش آنها را آقایان الهام و تمدن بر عهده گرفته اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید جواد
لبیک یا خامنه ای
سیدعلی
Iran, Islamic Republic of
اگر احمدی نژاد توانست رضایت نسبی مردم را در دوره اول ریاست جمهوریش به دست بیاورد در درجه اول اعتقاد و احترام به ولایت فقیه بود که او را بالا برد بعد از این اعتقاد، مسائل دیگر مثل همت عالی و مدیریت مناسب و .... اما در دوره بعدی اعتقاد به ولایت فقیه کم رنگ شد به همان اندازه از ابعاد دیگر هم افت کرد و از چشم ولایتمدارها افتاد.
حتی بشار اسد در سوریه هم وقتی می گوید پیروزی ما به این علت بود که به حرف امام خامنه ای گوش دادیم ما ایرانیان هم باید درک درستی از اوضاع داخلی خودمان داشته باشیم
اگر بعد از رهبر عالیقدرمون، حتی اول شخص مملکت هم احترام و جایگاه ولایت فقیه را نگه نداره در پست و مقام خودش ضربه و لطمه خواهد خورد چون هر عملی را عکس العملی است به همان اندازه و برعکس آن!!!!
یوسفی
با عرض سلام و ادب
محبوبیت آقای احمدی نژاد در بین آحاد مردم، یک محبوبیت ذاتی و خدایی است که هیچ کس نمی تواند این محبوبیت را از بین ببرد.
جناب آقای احمدی نژاد معصوم نیست ولی ایشان سعی کرده است که تمام وجود خود را صرف خدمت به اسلام و مردم ایران کند.
خواهشمندم با تخریت آقای احمدی نژاد خود را رسوا نکنید اگر انتقاد سازنده و بجا دارید انجام دهید ولی تخریب وی به غیر از رسوایی طرف مقابل چیزی باقی نمی گذارد. با تشکر
مرگ بر ضد ولایت فقیه
United States
اقای یوسفی سلام
خدا محبوبیت را به کسی می دهد و خود او نیز می گیرد. حزب الله دوست داشت آقای احمدی نژاد در خط ولایت محکم بماند و آنچه که به عنوان معایب شناخته شده وی بوده و هست و مورد تذکر هم قرار گرفته است کنار بگذرد، اما چنین نشد و علائم نشان می دهد که چنین نیز نخواهد شد.
بت ساختن از ایشان، اشتباه بزرگ است و مردم آزموده را دیگر نمی آزمایند.
رسوایی فعلا برای برخی افراد دولت ایشان بود که به دلیل ان شاء الله سهل انگاری ها از قِبَل آن فساد سه هزار میلیارد شکل گرفت، برخی زمین خواری ها روی داد، افرادی که اتهامات سنگین قضایی داشتند به مصادر مهم حکومتی دست یافتند و بسیاری از نیروهای متعهد و مخلص با دیدن ان وضع به رغم تلاش برای اصلاح اوضاع از دولت خارج شدند.
به دولت احمدی نژاد کار ندارم ولی یه چیزی که خیلی آشکاره تمام رفتارهای این دولت شباهت به دولت های قجری داره!!
saman
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد انسان پر کار و با همتی است اما فاصله گرفتن او از رهبری و بعضا ایستادن او جلوی رهبری، کار او را خراب کرد
عزّت و محبوبيت ذاتي از آن خداست و به هر كه بخواهد مي دهد و هر كسي تا با ولايت همراه باشد خدا هم به او عزت مي دهد و به محض فاصله گرفتن ، خدا هم عزت را مي گيرد...
United States
آقای هاشمی تقلای آخر خودش را می کند ، این هراتی ها عددی نیستند که آنها را گنده می کنید ، اینها مشتی مهره سوخته هستند که در صدد بازیابی اند ، مثل رضوی فقیه که بلغور کرد و سریع هم از اذهان محو شد ...............
مطمئن باشید جریانات مسموم در انتهای خط هستند خودشان هم نیک می دانند که به آخر خط رسیده اند بنابراین تحرکات آنها برای بقا و نفس آخر است ...مثل بازیکن بازی شطرنج که برای مات نشدن همه مهره های خود را قربانی می کند ...
مرگ بر ضد ولایت فقیه
Iran, Islamic Republic of
در لابلای برخی اخبار درستتان حتما یک دروغ بر علیه آن مرد بزرگ قرار میدهید. به ظاهر دارید حرفه ای میشوید و روش درستی را برای تخریب آن بزرگ مرد برگزیدید اما بدانید که عزت هر کس دست خداست و شما خاک را روی خودتان میریزید کما اینکه با حذف احمدی نژاد در انتخابات باز شکست مفتضحانه ای خوردید و بزرگانتان توسط هاشمی به شما خیانت کردند.
بزرگان شما اینند پس توبه کنید و اینقدر بر علیه بزرگ مرد توطئه نکنید. الان هم تنها کسی که میتواند شما را نجات دهد ایشان است. نه امثال لاریجانی و باهنر و رضایی و ولایتی و ... که همه امتحان پس داده اند و فقط بلدند پاس گل بدهند.
شما هوش شخص احمدی نژاد را در پیروزیهایش ندیدید و فقط پیروزی را به خودتان نسبت دادید الان هم هوش ایشان و هم دست خدا را پشت هوشش نمی بینید و باز هم شکست میخورید.
مرگ برضد ولایت فقیه
شهیدی
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم شما جمعیت اندک هوادار احمدی نزاد به چه چیز دوران او اافتخار میکنید:ولایت پذیری(که با ماجرای مشای و قهر 11 روزه نقض شد)-پاکدستی(فساد سه هزار میلیاردی-بابک زنجانی ها )-تقوا و تدین(دروغگویی در مورد هاله نور-بوسیدن مادر چاوز و..)اقتصاد(کاهش به یک چهارمی ارزش پول ملی-رکورد شکنی تورم -بی ثباتی بازار و..)فرهنگ(مکتب ایرانی و..)
به نظر من هوادار های فعلی احمدی نژاد کسانی هستند که در دوران او به نان و نوایی رسیدند و بس
کرسنت ...
United States
من از احمدی دفاع نمی کنم ، ولی :
کسی شک در خیانت مدعیان اصلاح ندارد /// قراردادها و اختلاس های ننگین شما هم که بر کسی پنهان نیست ...دروغ گو هم اون مزدوری هست که تنها دلیلش برای تقلب داماد لرستان بودن است !!!
وضعیت اقتصادی ؟ ( عبدی : اصلاح طلبان به اقتصاد ظلم کردند ) به خاطر این مشکلات بود که از دولت سیاه خاتمی روی برگرداندند ...بی ثباتی بازار هم که به دستور همفکرای شما بود !
فرهنگ هم که دیگر نیاز به گفتن ندارد همه همفکرای شما در آغوش آمریکا و اسرائیل اند
وقتی مسئول فرهنگ شما به آمرکا رفته دیگه خودت حساب کار رو داشته باش !!!!!!
---------------------
اما ظاهرا این شما هستید که از حمایت از خاتمی فتنه گر به نون و نوایی رسیدید ....
Iran, Islamic Republic of
متاسفم که شما راه نجات رو یا اصلاح طلبان میدایند یا احمدی نژاد! یعنی کس دیگه ای وجود نداره. بابا به حرف آقا توجه کنید و دنبال کسی باشید که محاسن احمدی نژاد رو داشته باشه و نقاط ضعفش رو نداشته باشه
اگه احمدي نتونست كاري كنه همش به خاطر كثافتكاري م ه هست كي ميخواي عقلتو به كار بگيري
7 درصدی های مدعی
United States
جماعت اندک !!
نه بابا از شما 7 درصدی ها بیشتر هستند ...
شما در توهم هستید و فکر می کنید بیشمارید ...
محسن
Iran, Islamic Republic of
" ما به توصیه های "امام خامنه ای" عمل کردیم و این رمز پیروزی ما بوده است."
قابل توجه دولتمردان
روح اله57
روزنامه آرمان متعلق به هاشمی در روزهای گذشته از سید حسن مصطفوی با عنوان ایت اله سید حسن خمینی نام برده بود که جای شک و تردید بسیار زیادی دارد.
بر فرض فرزندان آرمین با فرزندان مهاجرانی کار اقتصادی انجام میدهند اگر دچار فساد و اختلاسی شدند شما بیایید افشا کنید. کار اقتصادی که همه دارند انجام میدهند. و بعد چه ربطی به دکتر احمدی نژاد عزیز دارد که اسم ایشان را اصرار دارید در کنار نام مهاجرانی بیاورید.
ودر آخر شما مشکلاتتان با مشایی بر سر بودنش است یا نبودنش!! وقتی در صحنه هست یه طور نق میزنید و وقتی نیست طور دیگر. تکلیف خودتان را روشن کنید
احمد
احمدی نژاد پوپولیست بود و تمام شد. احمدی بای بای.
United States
اگر احمدی تمام شد خاتمی در زباله دان رفت !!!
Iran, Islamic Republic of
مشایی مظلوم واقع شد.
جواد
احمدی نژاد زنده است و انسان های فرهیخته و عالم مانند رهبر معظم انقلاب از ایشان تشکر می کنند.

هر انسانی مانند ما دارای نکات مثبت و منفی است؛ آیا نکات مثبت ایشان قابل تقدیر نیست؛ من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
به اصلاح طلب هر انگی میتونستید چسبوندید: ضدولایت، خرابکار، ضدانقلاب، لیبرال و...
اما هرگز نتونتید یک مدرک حتی یک مدرک از کار اقتصادی آنها بیاورید و آنها را مفسد اقتصادی بنامید
ولی اصول گرایان ید طولایی در مسائل اقتصادی و فساد اقتصادی دارد
اینطور نیست؟!
امین
کرباسچی بابای من بود با اون پرونده اختلاس، خونش توی اقدسیه(گلستان جنوبی) تبدیل به موزه شد.
United States
نه بابا کرسنت ، توتال ، بدون سند بود ؟
کرباسچی ؟ زنگنه ؟ جزایری عرب ، خداداد ملک محمدی در دولت چه کسانی بودند ؟
مفسد شناس
نه اینطور نیست

به نظر شما تخریب خیمه های امام حسین علیه السلام خرابکاری نیست؟

به نظر شما سخنرانی بر علیه ولایت فقیه توسط محمدرضا خاتمی ضدولایت بودن نیست؟

به نظر شما تحصن در مجلس ششم و تماس با آمریکا برای جلب حمایت آنان از درون مجلس ضد انقلاب بودن نیست؟

مدرک دیگری می خواهید؟
راستی 300میلیونی که آقای کروبی اقرار کردن گرفتن مدرکش پیدا شد؟
مصطفی
اصلاح طلب اصل فساد است .قرارداد کرسنت و هزاران ظلم وتبعیض اقتصادی رو در بطن و ظاهر تمامی اصلاح طلب ها میشه دید .لطفا به میزان ثروت وزرای دولت جمود و پیر سالی نگاهی بکنید.
Canada
حتما شوخى ميكنيد. دولتى كه بدون استعلام به افراد پست مديريتى ميداد و بعد وزير خارجه را در ماموريت رسمى عزل و لجن مال ميكرد كس ديگرى بود. همين حرفتان معيار صداقت شما در بقيه اخبارتون هست
United States
البته دولت خاتمی که هر چه اراذل بود رو جذب می کرد و اصولا فاکتور ایشون برای انتخاب خیانت بود !
محمود ، معجزه هراره سوم!!!!هاله نور!!!!پاکترین دولت تاریخ ایران !!!!!! مردمی ترین دولت تاریخ ایران!!!! . . . .!!!!
United States
یه عده هم هستن انتخاب روحانی را معجزه خدا خواندند !!!
پاکت ترین دولت اونی بود که کرسنت ، و توتال ، کرباسچی ها ، مهدی هاشمی ها وووووووووووووو
محمد
بی توجهی دولت ها به استعلام های وزارت اطلاعات مسبوق به سابقه است و به نظر من 1- این از بی عرضگی خود وزارت اطلاعاته .2- باید مجلسیان فکری جهت تغییر ساختار این وزارتخانه بکنند تا از زیر یوق و تأثیر دولت های جناحی و سیاسی و حزبی خارج شود
رضا
اگر اینجوری قضاوت کردن در مورد احمدی نژاد و نقل قول و خبر دادن درست است که خدا ازشما قبول کند ولی اگر این حرف ها گمانه زنی شما هست و در ذهن احمدی نیست خدا به دادتان برسید.
چیزی که در دست شما است اسباب بازی نیست. رسانه است، خیلی هم دعا کنید که گمانه زنی های رسانه زاکانی در مورد احمدی نژاد درست باشد وگرنه حسابتان با کرام الکاتبین است
هرچی که می خوای مطرح کنید یک جمله می زارید اولش ( شدیده ها هاکی از این است ) خوب یعنی چی ؟؟؟؟
ول کنید این شنیده ها را بچسبید به مستندات و مدارک
جهان اونقدر پرتی که نمیدونی باید اصلاحاتو بکوبی و مشایی هرگز اندازه ی روحانی خطرناک نبود اینو به عنوان یه نویسنده از کیهان منتقد احمدی نژاد بهتون میگم
Germany
20 مثل همیشه