کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اخبار کوتاه و ویژه

بشار اسد رمز پیروزی‌اش را گفت / دستور روحانی‌ برای‌ پس‌ گرفتن شكایت از سازندگان «من‌ روحانی‌ هستم»

20 خرداد 1393 ساعت 14:09

تبلیغات زودهنگام با استفاده از نام امام(ره) ... ناراحتی لاریجانی و باهنر از کاهش محبوبیت خود در مجلس ... بی توجهی دولت به استعلام های وزارت اطلاعات ... گزارش به روحانی درباره منشور حقوق شهروندی.


گروه سیاسی جهان نیوز ـ همیشه در آن سوی اخبار رسمی، اخباری غیر رسمی وجود دارد که خبرنگاران در تلاشند به آن دست یابند. خبرنگاران جهان نیوز نیز در طول هفته و در حین تلاش خود برای کسب اخبار با این گونه خبرها مواجه می شوند. آنچه می خوانید محصول تلاشی است که سه شنبه هر هفته در قالب بسته خبری از اخبار ویژه و کوتاه غیر رسمی منتشر می شود. سعی شده است نهایت دقت و صحت در گزینش و انتشار اخبار صورت گیرد.

تبلیغات زودهنگام با استفاده از نام امام(ره)

> به گزارش خبرنگار جهان، به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام وی‍‍ژه نامه ای منتشر كرده است كه در آن بیش از آنکه به اندیشه های امام(ره) پرداخته شود، مطالب مربوط به حجت الاسلام سیدحسن خمینی برجسته شده است. به عنوان مثال در این ویژه نامه ۱۳ عكس از حجت الاسلام سیدحسن خمینی و ۲ عكس امام خمینی(ره) کار شده است.

بی توجهی دولت به استعلام های وزارت اطلاعات

> خبرنگار جهان با خبر شد، علیرغم اظهارات رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، هراتی كه پیش از این در دانشگاه آزاد مسؤولیت گرفته بود از مشاوران اصلی و تیم رسانه های هاشمی است. در گزارشی که اخیرا توسط یک نهاد مسؤول منتشر شده است عنوان شده که حدود ۷۰ تا ۸۰ نفر مانند هراتی كه ضدیت شدید با نظام دارند، وارد كشور شده و در پست های مختلف مسؤولیت گرفته اند. در این گزارش تاکید شده است که این دولت اولین نهادی است كه بدون استعلام از وزارت اطلاعات به افراد پست های مدیریتی می دهد.

ناراحتی لاریجانی و باهنر از کاهش محبوبیت خود در مجلس

> خبرنگار جهان با خبر شد پس از انتخابات اخیر هیات رئیسه مجلس، آقایان لاریجانی و باهنر به شدت از کاهش میزان رأی شان ناراحت شده اند. از قول آقای باهنر نقل شده است که وی پس از مشخص شدن میزان آرای خود با اعتراض به اطرافیانش گفته است که کم کاری شما موجب شد که من فقط با اختلاف ۱۰ رأی نسبت به نادران رأی بیاورم؟ گفته می شود علت این کاهش رأی تمایل لاریجانی و باهنر به کار بیشتر با اصلاح طلبان و طرفداران دولت در مجلس بوده است.

دادگاه رحیمی برگزار شد

> به گزارش جهان، دادگاه محمد رضا رحیمی ساعت ۹ روز شنبه هفته گذشته برگزار شد. ۳ موضوع پرونده وی را تشکیل می دهد که مهمترین آن مربوط به پرونده بیمه ایران است. رحیمی هم اکنون با قید وثیقه آزاد و همچنان به شکایت علیه رسانه ها مشغول است.

دستور روحانی برای پس‌گرفتن شكایت از سازندگان مستند «من روحانی هستم»

> به گزارش جهان، حسن روحانی رئیس‌جمهور اخیراً مستند «من روحانی هستم» را تماشا کرده و ایرادی نسبت به آن مطرح نکرده‌ است.

رئیس‌جمهور گفته ‌است که تهیه‌کنندگان مستند مذکور، از زاویه نگاه خودشان مطالب را کنار هم گذاشته‌اند. خیلی حاشیه درست نکنید و شکایت را پس بگیرید، بیشتر به نفع تهیه‌کنندگان آن خواهد ‌بود.

آزادی ذی حساب نهاد ریاست جمهوری دولت دهم با قید وثیقه

> شنیده های خبرنگار جهان حاکی از آن است که ذی‌حساب نهاد ریاست‌جمهوری در زمان محمود احمدی‌نژاد که بازداشت شده‌ بود، اخیراً با قید وثیقه آزاد شده‌ است.

سرزمین کهن تبدیل به رمان می شود

> به گزارش جهان، پس از حاشیه سازی هایی که برای سریال سرزمین کهن بوجود آمد، برخی مسؤولان کشور فیلمنامه این سریال را مطالعه کرده اند که ضمن تمجید از این اثر مکتوب به نویسنده این فیلمنامه توصیه شده که رمان این اثر را پس از اصلاح ایرادات منتشر کنند.

لازم به ذکر است پس از یک دیالوگ چند ثانیه ای حاشیه ساز در این سریال که با بزرگنمایی ضد انقلاب و برخی چهره های داخلی همراه بود، مسؤولین صدا و سیما تصمیم گرفتند از ادامه پخش این سریال جلوگیری کنند.

بشار اسد رمز پیروزی‌اش را به نمایندگان مجلس ایران گفت

> به گزارش جهان، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از پیروزی بشار اسد در دیدار با وی، این پیروزی را تبریک گفتند. در این دیدار که مفتی اعظم و نخست وزیر سوریه نیز حضور داشتند بشار اسد ضمن تشکر از حمایت های ایران گفت است که ما به توصیه های "امام خامنه ای" عمل کردیم و این رمز پیروزی ما بوده است.

فعالیت های مشترک اقتصادی فرزندان رامین و مهاجرانی

> شنیده های خبرنگار جهان حاکی از آن است که فرزندان محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد احمدی نژاد و عطاء الله مهاجرانی کارشناس بی بی سی و ضدانقلاب فراری، فعالیتهای مشترک اقتصادی انجام می دهند.

گزارش به روحانی درباره منشور حقوق شهروندی

> خبرنگار جهان با خبر شد که خانم امین زاده گزارشی در مورد منشور حقوق شهروندی به رئیس جمهور داده است. ظاهرا در این گزارش به حساس شدن مراجع و عدم استقبال مردم و رسانه ها نسبت به این منشور اشاره شده است.

فعال شدن الهام و تمدن برای احیای احمدی نژاد

> به گزارش جهان، در ادامه تحرکات آقای احمدی نژاد برای سازماندهی تشکیلاتی در کشور، شنیده شده است با توجه به ناموجه بودن آقایان مشایی و بقایی در جامعه، این افراد کمتر در جلسات عمومی حاضر شده و نقش آنها را آقایان الهام و تمدن بر عهده گرفته اند.


کد مطلب: 364336

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/364336/بشار-اسد-رمز-پیروزی-اش-گفت-دستور-روحانی-برای-پس-گرفتن-شكایت-سازندگان-من-هستم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com