جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۱۸
۹۹
اخبار ویژه و کوتاه

پرونده مهدی هاشمی در ایستگاه آخر/ توصیه هاشمی در مورد سیدحسن خمینی

سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 365612
تلاش خاتمی برای رفع کدورت با عارف ... لاریجانی در حال بررسی تشکیل حزب سیاسی ... سریع القلم: مذاکره با ۱+۵ را تعطیل و با آمریکا مذاکره کنیم ... برکناری رئیس دانشگاه آزاد شهر ری پس از دفن شهدای گمنام ...
پرونده مهدی هاشمی در ایستگاه آخر/ توصیه هاشمی در مورد سیدحسن خمینی
گروه سیاسی جهان نيوز ـ همیشه در آن سوی اخبار رسمی، اخباری غیر رسمی وجود دارد که خبرنگاران در تلاشند به آن دست یابند. خبرنگاران جهان نيوز نیز در طول هفته و در حین تلاش خود برای کسب اخبار با این گونه خبرها مواجه می شوند. آنچه می خوانید محصول تلاشی است که سه شنبه هر هفته در قالب بسته خبری از اخبار ویژه و کوتاه غیر رسمی منتشر می شود. سعی شده است نهایت دقت و صحت در گزینش و انتشار اخبار صورت گیرد.

پرونده مهدی هاشمی در ایستگاه آخر

> به دنبال قاطعیت و اقدامات مثبت قوه قضاییه به ویژه در پرونده های اخیر مفاسد اقتصادی نظیر امیرمنصور آریا و بابک زنجانی، قرار است به‌زودی دادگاه مهدی هاشمی رفسنجانی برگزار شود. گفته می شود ابهامات پرونده این آقازاده جنجالی برطرف شده و اتهامات وی از جعل اسناد دولتی تا دادن رشوه در پرونده کرسنت، افشای اطلاعات و مسائل مالی است.

هاشمی: امیدها دارد کم می شود

> آقای هاشمی رفسنجانی در بخشی از سخنانش در دیدار با جوانان عضو تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد در پاسخ به اعتراضات دانشجویان به رویه دولت، اشاره‌ای هم به وضعیت دولت داشته است. وی گفته است: رأی آقای روحانی، رأی عاریه‌ای است و من هم قبول دارم که این رأی در حال از دست رفتن است. او خیلی محتاط وارد شد. یک سال از عمر دولتش گذشت، الآن مردم کارنامه‌اش را دارند نگاه می‌کنند، آن امیدی که وجود داشت دارد کم می‌شود.

تلاش خاتمی برای رفع کدورت با عارف

> آقای خاتمی تلاش‌هایی برای رفع کدورت آقای عارف آغاز کرده است. وی در جایی گفته است: عارف از ما دلخور است و باید دلخوری او را برطرف کنیم. دلخوری او به‌حق است. حتی به قیمت سرلیست شدن عارف در تهران، نباید بگذاریم او برای انتخابات لیست جداگانه بدهد. هدف او این است که رئیس مجلس شود. باید یک‌جوری آرام‌اش کرد که لیست جدا ندهد، چون اگر این کار انجام شود، رأی‌هایش را از سبد ما برمی‌دارد و نه اصولگرایان.

آخرین خبرها هم حاکی است که بعد از طرح این مسأله تا کنون دو جلسه با وساطت برخی افراد میان آقای عارف و آقای خاتمی برگزار شده و تا حدودی رفع کدورت شده است. از جهت مقابل هم تعدادی از عناصر اصلاح‌طلب عارف را تحریک می‌کنند که دوباره سرت کلاه نرود.

علت بازداشت خبرنگار روزنامه شرق

> صبا آ. که اخیراً بازداشت‌ شده، برخلاف آنچه مطرح می شود که دلیل آن فعالیت‌هایش در فیس‌بوک بوده است، این‌گونه نیست و وی از طریق رابطه با صدای امریکا و مسعود بهنود، اطلاعاتی به آنان منتقل کرده است. وی که دارای مذهب زرتشتی است، شبکه‌ای مجازی تشکیل داده و حدود ۱۴۰ نفر از خبرنگاران اصلاح‌طلب را جذب کرده و آنان را پوشش خبری و سوژه‌ای و اطلاعاتی می‌داده است.

او با مسیح علی نژاد روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب پناهنده به غرب هم مرتبط بوده و در یک مورد ۳۰۰ شماره تلفن مهم از مسؤولان کشور را به خارج از ایران فرستاده که در برخی موارد منجر به کسب اطلاعات و مصاحبه‌هایی از مسؤولان هم شده است.

خاتمی: موضوع رفع حصر فعلا اولویت ندارد

> آقای خاتمی در دیدار با تعدادی از جوانان اصلاح‌طلب عضو حزب نواندیشان گفته است: روحانی چه بخواهد و چه نخواهد اصلاح‌طلب است. مثل ماها که هرچه بخواهیم اصرار کنیم و بگوییم دکتر فلانی، لباسمان نشان می‌دهد که اول آخوند هستیم و بعد دکتر. روحانی هم حتی اگر به زبان نیاورد، اصلاح‌طلب است.

وی می افزاید: روی عناوین حساس نباشید که چرا روحانی نمی‌گوید اصلاح‌طلبم. مهم عمل است. الآن سیاست خارجی اولویت اول آقای روحانی است. باید کمکش کنیم تا شرایط برایش فراهم شود.

خاتمی در خصوص مسأله رفع حصر از سران فتنه که ظاهراً خواسته حاضران جلسه بوده هم گفته است: الآن این مسأله اولویت نیست.

توصیه هاشمی در مورد سیدحسن خمینی

> با توصیه آقای هاشمی رفسنجانی قرار است رسانه‌های اصلاح‌طلب از این به بعد برای سیدحسن خمینی از لفظ آیت‌الله استفاده كنند! خود آقای هاشمی هم اخیراً در یک سخنرانی با همین عنوان از سید حسن خمینی یاد کرده است.

رمان صوتی کلیدر به همراه بخش های غیر اخلاقی آن منتشر شد

> انتشارکتاب «کلیدر» محمود دولت‌آبادی در دولت‌های گذشته متوقف‌ شده بود، اما اخیراً نسخه صوتی این كتاب با صدای نویسنده و همراه با آهنگی که مرحوم رضا لطفی برای آن نواخته است مجوز گرفته و منتشر شده است. جالب‌ توجه است که بخش‌های غیراخلاقی کلیدر هم به همان شکلی که در کتاب مندرج است در این کتاب نقل‌ شده است!

بالاترین یارانه به کدام روزنامه اختصاص یافت؟

> به رغم اعلام قبلی مبنی بر اینکه دولت یارانه رسانه‌ها را به‌صورت علنی منتشر خواهد کرد، مرحله دوم اعطای یارانه به رسانه‌ها به‌صورت عمومی منتشر نشد.

در این مرحله هم روزنامه خبر ورزشی بالاترین میزان یارانه را به مبلغ ۵۳۰ میلیون تومان دریافت کرده است. همه محتوای موزه مطبوعات هم که مدتی است تعطیل شده، به آقای واحدی پور مدیر روزنامه «خبر جنوب» واگذار شده و به شیراز منتقل شده است. آقای انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد از اعضای هیأت مدیره نشریات خبر جنوب است.

لاریجانی در حال بررسی تشکیل حزب سیاسی

> آقای علی لاریجانی، سلسله جلسات سیاسی را که مربوط به انتخابات آینده مجلس است، آغاز کرده است. در این جلسات حسین انتظامی، جمشیدی و معراجی از قم شرکت می‌کنند. تاکنون ناطق نوری (دو جلسه)، رحمانی فضلی و نهاوندیان در این جلسات حضور یافته‌اند. از آقایان قالیباف و ولایتی هم دعوت‌شده که تاکنون شرکت نکرده‌اند. اداره‌کننده و هماهنگ‌کننده این جلسات محمد جعفری رئیس دفتر علی لاریجانی است. گفته می شود اعضای این جلسه در حال بررسی زمینه‌های تشکیل یک حزب هستند.

* پس از انتشار خبری با عنوان «لاریجانی در حال بررسی تشکیل حزب سیاسی» در بسته اخبار ویژه و کوتاه جهان نيوز و اعلام حضور حجت الاسلام جمشیدی در جلسات تشکیل این حزب، خبرنگار جهان نيوز مطلع شد که وی در این جلسات حضور نداشته است. جهان نيوز بدین وسیله از حجت الاسلام جمشیدی، پوزش و حلالیت می طلبد.

آخرین وضعیت جسمی سران فتنه

> برخلاف آنچه درباره بیماری سران داخلی فتنه گفته می‌شود، خبرها حاکی است، آن‌ها مشکل چندانی ندارند و گروه پزشکی مستقر هم در اختیار افراد یادشده قرار دارد و به‌جز بیماری‌های معمول که تحت کنترل است مشکل دیگری ندارند.

آمار جالب وزیر بهداشت از ورود خارجی ها به کشور برای عمل جراحی

> وزیر بهداشت در جلسه ای درباره پیشرفت‌های پزشکی گفته‌است: سال گذشته از ۵۲ کشور جهان برای جراحی به ایران سفرکرده‌اند که بالای ۹۰ درصد آن برای جراحی چشم بوده‌است.

سریع القلم: مذاکره با ۱+۵ را تعطیل و با آمریکا مذاکره کنیم

> آقای سریع‌القلم در جایی گفته است: عربستان اجازه حل پرونده هسته‌ای ایران را نمی‌دهد. او به گفته دوستانش در وزارت امور خارجه مصر استناد کرده است که نظر مشابهی دارند. وی گفته است که آمریکا به دنبال حل مسأله نیست و می‌خواهد که ایران را تضعیف کند و همیشه از پرونده هسته‌ای به عنوان چماقی بالای سر ایران استفاده کند و پرونده را کش خواهد داد.

وی اظهار کرده که ایران باید مذاکراتش با گروه ۵+۱ را تعطیل کند و به صورت دوجانبه با آمریکا مسأله را حل کند. سریع‌القلم گفته که ممکن است در مذاکره دوجانبه با آمریکا این مسأله برای همیشه حل شود!

سه گزینه احتمالی برای نمایندگی ایران در سازمان ملل

> دولت برای جایگزینی فردی به جای آقای ابوطالبی سه گزینه را در نظر دارد و قرار است تا پیش از سفر آینده رئیس‌جمهور به آمریکا نماینده جدید ایران نزد سازمان ملل معرفی شود.

گزینه اول عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه و مذاکره کننده ارشد ایرانی در پرونده هسته‌ای است که ظاهراً بهانه‌ای برای کنار گذاشتن وی و تأمین نظر کسانی که از او ناراحت هستند هم خواهد بود. گزینه بعدی آقای واعظی وزیر ارتباطات است که خود او خیلی تمایل دارد و گفته که نمی‌تواند با شرایط فعلی کار کند و نفر سوم که اخیراً به گزینه ها اضافه شده، علی جنتی است که در پی افزایش انتقادها از عملکرد و مواضع وی، برای این پست مطرح شده است.

برکناری رئیس دانشگاه آزاد شهر ری پس از دفن شهدای گمنام

> اخیراً دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد شهر ری به خاک سپرده شدند. مدیریت مرکزی دانشگاه آزاد با این‌گونه اقدامات مخالف است و نگران است که این موضوع در دانشگاه باب شود! در شهر ری هم بعد از پایان مراسم تدفین شهدای گمنام که با پیگیری بسیج دانشجویی انجام شد، به فاصله چند ساعت حکم برکناری دکتر فتحی رئیس دانشگاه صادر شد.

حاشیه عدم حضور رئیس جمهور در مسابقات بین المللی قرآن

> با وجود آنکه از سه ماه پیش هماهنگ شده بود که آقای روحانی در مراسم افتتاحیه مسابقات بین‌المللی حفظ، ترتیل و قرائت قرآن شرکت کند، رئیس‌جمهور چند ساعت مانده به آغاز مراسم از حضور در آن انصراف داد که با مشکلاتی آقای لاریجانی برای این رخداد حضور یافت. حتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در افتتاحیه شرکت نکرد و در میانه مسابقات حضور کوتاهی داشت. تلاش‌ها برای حضور رئیس‌جمهور در مراسم اختتامیه هم به جایی نرسید.

صدور مجوز برای یک فیلم بسیار تلخ

> از زمان دولت قبلی فیلمی با عنوان «شیفتگی» در توقیف به سر می‌برد که اخیراً مجوز پخش در شبکه خانگی دریافت کرده است. کارگردان این فیلم فردی به نام علی زمانی است. موضوع این فیلم تجاوز به کودکان استثنایی است و فیلم بسیار تلخی است. ظاهراً حتی سازندگان فیلم هم از اینکه برای این فیلم مجوز داده‌شده شگفت‌زده هستند.

ترفند متهم پرونده بیمه ایران برای تعویق صدور حکم

> جلسات دادگاه یکی از معاونان دولت آقای احمدی‌نژاد مربوط به پرونده تخلفات صورت گرفته در بیمه ایران به پایان رسید و در انتظار صدور حکم به سر می‌برد.

این متهم پای تعداد قابل‌توجهی از اشخاص دیگر از جمله تعدادی از نمایندگان مجلس و برخی چهره‌های سرشناس مانند آقای باهنر را هم وسط کشیده و گفته است که از نیت کسی که این پول را داده بی‌اطلاع بوده و او هم آن را در اختیار نمایندگان قرار داده و آن‌ها هم خرج انتخابات کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مشتری همیشگی
عالی بود
فقط مواظب باشید. خیلی خطرناکه حسن!
جواد
سلام

این در جهت تولید .... برای استفاده ابزاری از آن در آینده است

از جمله استفاده از جایگاه و فتاوا و حضور در مسؤولیت هایی چون مجلس خبرگان و ...

باید مراقب بود و روشنگری کرد
آیت الله سید حسن خمینی ؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
نه بابا؟
مصطفی
خود هاشمی هم آیت اللهی رو همین جوری به خودش بست
United States
البته اینها همه خاطره دارد!!!!!!!!!!!
حسین
Iran, Islamic Republic of
اسلام از این آیت الله ن... زیاد به خودش دیدیه
يوسف
(توصیه هاشمی در مورد سیدحسن خمینی)بهتراست به ايشان گفته شود .آية الهاشمي يا آية الخاتمي يا آيةالبجنوردي .چون نشانه اي از اين آقايان است
با چه شوق و ذوقی مسابقات بین المللی امسال رو دنبال کردم اما حضور ناطق نوری برای اهدای جوائز حالم رو حسابی گرفت. برگزارکنندگان چرا اجازه می دهند که چنین اشخاصی از این مراسم معنوی و آسمانی، بهره برداری سیاسی کنند؟؟؟؟؟
یعنی میشه این آقازاده محکوم بشه. امیدوارم قوه قضاییه مردم را امیدوار کنه
United States
با سلام

اقدام علیه امنیت ملی جزو اتهامات مهدی هاشمی نبود؟!
خواهر و مادرش چی؟
هیچی
United States
جفتشون شریک بودن
United States
ساندویچ خوری هم جرمه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شاید ساندویچ خوری جرم نباشه ولی احمق دانستن مردم قطعا جرمه!
به قول این هموطنمون هیچی 92 هم اونیکه میخواستن رای نمیاورد بازم می گفتن تقلب شده کلا هروقت اینا و کاندیدی که میخوان رای بیاره تقلب نشده فکر کردی پارسال شورش به راه نمینداختن اگه روحانی رای نمیاورد ؟
یک ایرانی
از قوه قضاییه به خاطر رسیدگی به پرونده دانه درشتها نظیر منصور آریا، بابک زنجانی، رحیمی و مهدی هاشمی تشکر می کنم
امیدواریم نتیجه این رسیدگی اجرای عدالت کامل مجازات کامل درمورد اینهاباشد وازجرمهای بزرگش چشم پوشی نشود وبا پرداخت جریمه نقدی سروته اش هم نیاورند .
محسن
....توی سر اون رئیس دانشگاه از شهدا بی خبر کنند که همانند ضد انقلاب ها توان شنیدن دفن شهدا که ما با آنها زندگی کردیم ندارد...
بهترین گزینه برای سازمان ملل آقای جتنی وزیر ارشاده. نه برای اقدامات سازمان ملل بلکه برای فرهنگ کشور
United Kingdom
خیالت راحت یکی بدتر از او میشه وزیر فرهنگ و ارشاد
برای دانشگاه آزاد متاسفم....
برای ... جهان نیوز متاسف باش
لطفا دادگاه رجیمی و مهدی هاشمی را پیگیری کنید
United States
رحیمی که دادگاهش تمومه مهدی هم که ایستگاه آخره
ژنرال قند علی
اگر یک محاکمه جدی وحکم جدی وقابل قبول در مورد باند هاشمی چه برسد به اقازاده صادر شد من اسممو میذارم گروهبان قند علی!!!!!!!!!!!!!!
چراغعلی
یک درجه هم من ازت کم میکنم میشی سرجوخه قندعلی
مجازات سران فتنه=اعدام
مجازات ....
United States
اعدام مهدی هاشمی خواسته مردمه
یقین
دوستان!
من هم دبیرستانی ام،ولی لطف کنید به من هم بگید دکتر!
حبیب
United States
اگر بورسیه مفت داشتی و بر علیه کشورت حرف زدی باشه چشم!!!!!!!!!!!!!!!!!
البته باید یک سورس پیدا کنی!!!!!!!!!!!!!!!!!
پرونده مهدی هاشمی در ایستگاه آخر..!!!

جهان نیوز خالی بندی نکن
.... تشنه قدرت هستند ...
پس روزنامه ارمان چی شد!!!!!!
....های احمدی نژاد چطور شد ؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
خدا عاقبتمونو با این اخبار ختم به خیر کنه
حسین
جالبه تا حالا میگفتید جرم مهدی هاشمی فتنه هست حالا که تیرتون به سنگ خورده رفتید سراغ کرسنت!!!!!!!!!!
محسن
Iran, Islamic Republic of
پس قبول کردی که همه این کارش جرمه دیگه!
محسن
اون که جای خودداره!
همدستشی ؟!
United States
ماشالله ایشون سراسر جرمن کدومو میگی!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
آیت الله شدن...
چه جالب ، آقاي خاتمي ، آقاي روحاني ، آقاي باهنر ، آقاي لاريجاني آقاي سريع القلم و ......
احمدي نژاد ( بدون ذكر آقا ) كينه تا چه حد .
دیده بان
هدف از این توصیه جناب هاشمی.. زمینه سازی برای .... آینده است....
ب ....فرموده اند ایشون!!!!!!!
عبدالله
باسلام وتشکر از اطلاع رسانی:گزینه مناسب برای سازمان ملل دکتر جنتی است
United States
عه :)
آگاهی
تشکر از درج این خبرها
United States
اینکه عراقچی رو می خوان بزنن کنار خودش داستان جدیدیه
Germany
...... خب بابا جون اگه هاشمی آیت الله گفته، خب بگید کدوم سخنرانی؟
این آقا اگه نوه امام نبود الان کجا بود که حالا ایت الله بهش بچسبونن
عبدالله هیچکس ابن هیچکس
United Kingdom
همه تان متاسفانه فقط با عینک ساسی و خطی به مسایل نگاه می کنید. هیچکدام نمی پرسید سید حسن چند سال نزد چه استادانی در حوزه درس خوانده است؟ آیا هیچکدام از شما نمی دانید سید حسن در حال حاضر استاد درس خارج فقه است؟ این که دیگر لاپوشانی و مخفی کاری ندارد. هر یک از شما می توانید بروید در درس خارج فقه ایشان شرکت کنید و مستشکل هم باشید. نام و تعداد کتابهای منتشر شده ی فقهی و تحقیقی ایشان را هم لابد نمی دانید؟ امان از بعض بیجهت سیاسی شما ها که پرده ای بر تقوایتان می کشد و چشمهای همه ی ما را نابینا می کند. والله اعلم بالصواب. ولعاقبه للمتقین.
یک نفر
Iran, Islamic Republic of
آره اتفاقا به کسانی که سر کلاسش برن وام هم می ده یه مسئله دیگه هم هست چه جوریه که خیلی از افرادی که چندین ساله در خبرگان حضور دارند و اجتهادشان تأیید شده آیت الله نمی گن اما به این آقا باید آیت الله گفت
محمد
هاشمی خودشم هنوز آیت الله نشده و به زور رسانه ها، یه آیت الله بهش چسبوندن. حالا می خواد همون کار را برای یکی دیگه بکنه!
هاشمی آیت الله نیست.
Iran, Islamic Republic of
هاشمی هنوز هم از دید ملت ایران یک حجت الاسلام است.
تعويض شناسنامه
نخير جانم اسمشو عوض كرده خبر نداري شده...
خبراتون خوبه
ممنون
ناصر
خدای متعال در قران کریم مضمونی دارد که در باب مناسبات خویشاوندی یکی از انبیا امده که :"هرکس از من تبعیت کند به درستی که او از من است." اکنون ما باید از این معیار ها برای شناخت افراد بهره برده تا دچار اسامی و نامگذاری های مجعول نشویم.
کوروش گاری چی
.... مردم این اقا را به حجت الاسلامی قبول ندارند ...
Canada
در رابطه با عقد اقازاده رامين و مهناز افشار ننوشتيد. و....
داوود
کم کم دارم ....مشکوک میشم
20 مثل همیشه
United States
هر هفته این اخبار پخش می شه؟؟؟
رضا
ملت رو سر کار گذاشتید ....
حبیب
United States
خوب شما نرو سرکار بیکار باش!!!!!!!!!!!!!!!!!!
United States
از خاااوری چه خبررر؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
این حاج آقا خیلی زرنگه به خاطر همین هم با وجود این که حاج حسن کاندید شده بود بازم خودش اومد در صورتی که گفته بود اگه فرد مطمئنی بیاد من نمیام یعنی که بهش اعتماد نداشت.
عبدالله.
United Kingdom
...حاج حسن كي و كجا كانديد چي شده بود؟ حالا يك عده اي به همين «سوال» حقير هم راي منفي مي دهند.
مهسا
پس قراره یکی دیگه به جای ابوطالبی بره سازمان ملل؟؟!!
روحانی مچکریم بابت این همه عزت برای ایران و ایرانی.
مهتاب
وقتی یه پرونده سخت به نتیجه میرسه یا نمیرسه معلومه که پای خیلیها توش گیره.
مونا
عجب اقای رئیس جمهور گویا با اینکه وقت نداشتن توی مراسم مسابقات قران شرکت کنن.انگار مواظب بودن برای تماشای فوتبال وقت کم نیارن.!!!!!!
مینو
سریع القلم جان! بهتر اسمتو به سریع الکلام یا سریع الفکر یا منورالفکر تغییر بدی عزیز.
خدایا : یعنی عمر ما قد میده محکومیت اعدام هاشمی رو ببینیم.یا این ایستگاه اخر چن تا ایستگاه دیگه بعدش داره.؟!؟
مهسا
این اقای واحدی پور دوست معاون سردبیر ایندگان نیست؟؟
عجبا؟ یعنی این همون واحدی پوره؟دوست فیروز کوران؟
نگار
....حالا به یکی از دوستانشون هم یارانه تعلق گرفت!
Iran, Islamic Republic of
بد کردید اسم باهنر رو آوردید. با آبروی مردم بازی نکیند تا خدا ابرویتان را حفظ کند
"صدور مجوز برای یک فیلم تجاوز به کودکان استثنایی"!!!
وزیر باصطلاح فرهنگ کاری مانده نکرده باشد!!!!
زهرا
بله دیگه باید ایشون آیت الله بشن!!!.....
از همه نگران کننده تر این دماغ بالا گرفتن بعضی ازاین مسئولین دانشگاه آزاد برای دفن شهداست !!!!!!!!!! بدبختها اگر این عزیزان جان و خون خودشان را تقدیم مملکت نمیکردند الآن شما رییس نبودید که با پول این ملت به آلاف و الوف برسید و آروغ بزنید .
سید
سلام و عرض ادب
چند وقتی هست که با موبایل سایت شما رو باز میکنم،تیبلهاش بهم میخوره و رو هم میاد از سمت چپ بخش پر بیننده میاد رو باقی خبرا و نمیشه خوند و خیلی اذیت میکنه. لطفا پیگیری و اصلاح کنین. چون من از طرفداران پر و پا قرص سایت شما هستم.
مصطفی
United States
محاکمه مهدی هاشمی محال است
بر فرض اگه محاکمه ای باشد نمایشی خواهد بود و حکم با جرم تناسبی نخواهد داشت مگه فائزه هاشمی حکمش با جرمش مساوی بود؟؟نه بخدا
اگه کسی دیگران به جای فائزه هاشمی بود اعدامش کرده بودنند
جمالی
فقط سید حسن برازندش است ولا غیر
بسیجی
United States
باسلام بخداحالم دیگه داره بهم میخوره ای کاش دستم بازبودچقدربشنویم امثال خاتمی وموسوی وهاشمی بعدازتوهین به قلب مردم خون شهداودرنهایت سالارشهیدان که جانم به فدایش بازاظهارنظرمیکنن کی قراراینارومحاکمه کنه٬...
"٣٠٠ شماره تلفن مسؤلان رو به خبرنگار خارج نشين داده كه منجر به مصاحبه خبرنگار خارج نشين با برخي از مسؤلين شده..."
يكي به من بگه اين كجاش جرمه؟
میرمحسن
Iran, Islamic Republic of
آیت ا... سیدحسن خمینی استاد حوزه میباشند.
خب الان من چیکار کنم؟
عصمت بابلی
این که دلیل نشد ....
میرحسین
Iran, Islamic Republic of
من هم زنده ام ...
....
با این خانواده تا جایی که از دست شان برمی آید مماشات می کنند و چشم ها را می بندند.

شخصی که به فائزه فحش داد هم شلاق خورد هم زندانی شد و الآن هم ناکجا آباد در حال آبادانی است!!!
ولی فائزه خانم در هتل پنج ستاره شون دلمه هفت رنگ می پختن و از توی زندان هم برای امور مختلف و مجمع تشخیص مصلحت نظام رأی و نظر صادر می کردند!

در حال حاضر هم به عنوان کسی که بر علیه نظام اقدامات امنیتی داشته هر جایی که دلش می خواهد می رود حتی در جاهایی که حتی یک شخص عادی حق حضور ندارد!

من از خبر مهدی هاشمی خوشم نیامد و نگرانم که این یکی هم مؤدبانه فرار کند.
غفاری
در ارتباط با عدم حضور روحانی در مسابقات بین المللی قرآن بایستی چند نفر از هنرمندان ارزشی مد نظر ایشان را هم دعوت می گردید و چند برنامه جانبی دیگر نیز در نظر می گرفتید تا ایشان شرکت نمایند.
علی قلم
Iran, Islamic Republic of
ببینیدعزیزان عنوان ایت الله به کسی همینطوری وبراساس تحصیل نیست که کسی که تحصیلات حوزوی وی زیادباشدبشودآیت الله و...بلکه به معنویت شخص است حالاشایددرجامعه امروزی مامعیارتحصیا باشدولی غلط است معیارآیت اللهی به معنویت است اگرکسی معمم هم نباشدولی حرکات وسکنات اوالهی وانسان رابه یادخدابیاندازدهمین شخص آیت الله است.امااگرمعیارمادیات باشدخوب خیلی چیزهاآیت الله است....
edea
آقای عزیز هاشمی کجای کاراش الهیه؟ که بهش آیت ا... گفته بشه به خاطر پول و نفوذش هست که میگند و همینطور آقای سید حسن خمینی که از راه حضرت امام و پدر بزرگوارشون برگشتند و به اصلاح طلبها خدمت میکنند
علی
عالی بود!مثلی هست که میگوید:شترراپشت بام بردن خیلی اسان است اما پایین اوردنش بسیارسخت!شتر با قدوگردن وپای بلند،خیلی راحت پای بربام میگذارد اما وقتی تصمیم به پایین اوردن بگیرند،پایین نماید!نه اینکه نخواهد!نمیتواند!وقتی پشت بام برود،گردن بلند وپاهای کشیه ،بعلاوه ارتفاع خود خانه،باعث ترس ووحشت شتربرای پایین امدن میشود!تنهاراه چاره این است که یا خانه رابایدخراب کنند،ویاشتررابه زور از بام برزمین اندازند!نتیجه اخلاقی اینکه،هم خانه نابودمیشودوهم دست وپای این حیوان زبان بسته میشکندوحتی ممکن است بمیرد!!بااین مثل متوجه شده ایدکه نبایدبی دلیل به برخی افراد نام دکترومهندس وایت الله و...داد!
فرهاد
گوش ملت از این وعده و وعید ها پره اقایان و زادهگانشانشان کما فی السابق دارن تخت گاز روی دل وجیگر ملت ویراژ میدن یکی میگفت باش تا صبح امیدت بدمد ملت بی کس و مظلوم
Iran, Islamic Republic of
هاشمی آیه الله بودن خودش کاملا زیر سوال و تردید است برای دیگران هم تجویز لقب آیه الله میکند یا للعجب!!!!!!!!!!!!!!!!!
جالبه از جناب جمشیدی حلالیت میطلبی اما از توهینها و تهمتهایی که به دولتمردان سابق زدید هیچوقت پشیمان شدید؟ وجدانتان به درد نیامد؟
جناب لاریجانی نیاز به حزب ندارند الحمدالله کسی جرات انتقاد از ایشان را ندارند
Iran, Islamic Republic of
مهم حضرت آقا بودن که به مسابقات قرآن بسیار اهمیت دادن.
وقتی حضرت آقا تشریف نبرن مشکلی هست مثل نمایشگاه کتاب وگرنه بقیه مقاصد خاص خوشان را دارند.