يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۸
۱۱

جنگ زمینی با ایران وحشتناک است؛ حمله اتمی کنیم!

پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب: 329594
یک نماینده جمهوری‌خواه کنگره که از اعضای کمیته نیروهای مسلح این نهاد است خواسته آمریکا در صورت حمله به ایران از سلاح‌های اتمی استفاده کند.
جنگ زمینی با ایران وحشتناک است؛ حمله اتمی کنیم!
به گزارش جهان به نقل از فارس، یک نماینده جمهوری‌خواه کنگره آمریکا خواست کشورش در صورت حمله به ایران از سلاح‌های هسته‌ای استفاده کند.

به گزارش دیفنس نیوز، دانکن هانتر که عضو کمیته نیروهای مسلح کنگره است گفت در صورتی که آمریکا در نهایت تصمیم به استفاده از زور نظامی علیه ایران بگیرد باید از سلاح‌های هسته‌ای علیه ایران استفاده کند.

این نماینده ماه گذشته هم گفته بود که آمریکا باید برای اینکه پیامش را به گوش ایرانی‌ها برساند یک بمب هسته‌ای در بیابان‌های ایران منفجر کند. وی در تازه‌ترین اظهارنظرش یک گام فراتر رفته و گفته آمریکا باید به تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند.

هانتر در پاسخ به این سوال که آیا او فکر می‌کند جنگ با ایران اجتناب‌ناپذیر است گفت که «مطمئنا امیدوارم که چنین نباشد»؛ اما سپس افزود که بهتر است اگر این اتفاق بیفتد آمریکا با جدیت اقدام کند

نماینده جمهوری خواه آمریکا گفت: «فکر می‌کنم جنگ زمینی با ایران، در حالی که نیروهای زمینی آمریکا وارد کارزار شده‌اند، خیلی وحشتناک است و فکر می‌کنم که مردم هم نظرشان این است که ما باید را به طریقی جلوی دستیابی آنها به قابلیت هسته‌ای را بگیریم. من فکر نمی‌کنم این مسئله اجتناب‌ناپذیر باشد، اما فکر می‌کنم اگر ما مجبور باشیم ایران را بزنیم، نباید با نیروی زمینی عمل کنیم بلکه باید این کار را با بمب‌های اتمی تاکتیکی انجام دهیم تا آنها را برای یک یا دو یا سه دهه به عقب برانیم.»

هانتر که از کهنه‌سربازان جنگ‌های عراق و افغانستان است توضیح داد که تجربه آمریکا در این کشورها نگرش او را شکل داده‌ است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بسیجی
برو کوچولو شیرت رو بخور آقای کانتینر
بسيجي با غيرت
Iran, Islamic Republic of
ما آماده ايم براي دفاع كافي كه رهبر عزيزمان فرمان دهند .تا به اون سرباز كهنه كار بگيم اينجا نه عراق است و نه افغانستان / اينجا ايران است كشور دليران
تراوشات مغز الکلی یه خوک
ضمنا بی همه چیز! اگه بمب اتم بده چرا شما حیوانها داشته باشید؟ بدتر از اون چرا بقیه رو باهاش تهدید کنید؟
انقدر دلم میخواد دهنتو خرد کنم که حد نداره
امین
همه ملتها شماجنایتکارارومی شناسندومیدونندکه هرعمل کثیفی ازشمابعیدنیست امااینکه تاحالانتونستیددرموردملت بزرگ ایران ودلاورمردان این آب وخاک هیچ غلطی بکنیدنشاندهنده ضعف وذلت شماست که به فضل الهی روز به روز ضعیفتروذلیل تر خواهیدشد.
اگه آمریکا به ایران حمله کنه، اتفاقی که می‌افته، این نیست که ما 2، 3 دهه عقب می‌افتیم. بلکه اول از همه اسرائیل محو می‌شه و بعد هم نوبت خود آمریکا می‌رسه.
زهی خیال باطل!
امام امت 30سال پیش فرمودند : آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند.
ما هراسی از جنگ و شهادت نداریم
بیان جلو تا با مشت آهنی بچه بسیجی ها رو به رو بشن
اين است آمريكا.
مرگ بر آمریکا
امیر
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر انگلیس مرگ بر انگلیس مرگ بر انگلیس مرگ بر انگلیس مرگ بر انگلیس مرگ بر انگلیس مرگ بر انگلیس مرگ بر انگلیس مرگ بر انگلیس مرگ بر انگلیس
کدخدایی
China
ما از خدامونه که شما حمله کنید. 30 ساله که آرزوی محو اسرائیل توی سرمونه. دنبال بهانه می گردیم. پس خواهش می کنیم که این بهانه را به ما بدهید.