يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

اقدام‌سلفی‌های‌مصرعلیه‌گردشگران ایرانی

جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب: 288547
شماری از گروه‌های سلفی مصر تهدید کردند اگر گردشگران ایرانی وارد فرودگاه قاهره شوند این فرودگاه را محاصره خواهند کرد ومانع از خروج آنها از محدوده فرودگاه خواهند شد.
اقدام‌سلفی‌های‌مصرعلیه‌گردشگران ایرانی
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از خبرگزاری بوابه الازهر مصر نوشت: این گروه از سلفی ها درادامه تهدید کردند؛ اگر توریست های ایرانی بخواهند ازطریق فرودگاه دیگری خود را به مصر برسانند درهرجای مصر که باشند با آنها به شدت برخورد خواهد شد.

ولید اسماعیل هماهنگ کننده فعالیت های این ائتلاف در ادامه گفت: گروه های سلفی با موافقت اخیر دولت مصر برای سفر اتباع ایرانی به مصر به شدت مخالفند واین اقدام را به زیان مقدسات اسلامی می دانند.
وی گفت؛ ایرانی ها درقالب توریست قصد دارند وارد خاک مصر شوندواز این طریق به ترویج مذهب شیعی درمصر دست به اقداماتی برضد سنی ها بزنند.

از سوی دیگر وائل المعداوی وزیر هواپیمایی مصر، طی سخنانی خبر وجود هرگونه هماهنگی بین دولت ایران ومصر برای انتقال هوایی توریست های ایرانی به قاهره را تکذیب کرد وگفت: هم اکنون تنها چند پرواز غیر ثابت چارتر بین دو کشور وجود دارد که ایرانیان اجازه ورود به قاهره را ندارند بلکه تنها می توانند به شهرهای ام قصر واسوان بروند.

به گزارش تسنیم، وادادگی مقامات جهانگردی مصر درقبال گردشگران ایرانی ،درحالی انجام می شود که دولت ایران به صورت یک طرفه نسبت به لغو روادیدورودمصری هااقدام نموده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اشكالي ندارد اجازه دهيد مردم مسلمان مصر به ايران بيايند و با فرهنگ اصيل ايراني اسلامي شيعي آشنا بشوند