شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
در نشست با دانشجویان دانشگاه جامع گرگان مطرح شد

طائب: باید برای فتنه بزرگتر آماده شویم

مشایی واقعا کیست؟
شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب: 286180
حجت‌الاسلام طائب با تاکید بر اینکه فتنه 88 بصیرتی به مردم ایران داد که نظام را واکسینه کرد، گفت: باید برای فتنه بزرگتر آماده شویم.
طائب: باید برای فتنه بزرگتر آماده شویم
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت‎الاسلام مهدی طائب عصر امروز در دانشگاه جامع گلستان پیرامون مسئله انتخابات در جمع کارکنان و دانشجویان اظهار داشت: جریان فتنه باعث شد که هیچ پشت پرده‎ای باقی نماند، در جمهوری اسلامی هیچ‎کس نمی‎تواند لاپوشانی کند، همه چیز واقعا آشکار است و می‎توان با شناخت افراد انتخاب اصلح را رقم زد.

وی در خصوص نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» خاطرنشان کرد: نامگذاری سال‌ها از روی برنامه است.‌

فرق رهبران الهی با رهبران غیرالهی در برنامه محوری است

این استاد حوزه و دانشگاه فرق رهبران الهی را در رهبران غیرالهی در برنامه محوری آنها دانست و متذکر شد: رهبر الهی از روی برنامه حرف می‎زند اما رهبران غیرالهی بدون برنامه و با انداختن تیری در تاریکی هدف‎شان را دنبال می‎کنند.

طائب ابراز داشت: مقام معظم رهبری همان برنامه‎ای که از امام راحل تحویل گرفتند را دنبال می‎کنند که باید پرچم انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) برساند.

وی با تصریح اینکه اگر بخواهیم این پرچم به دست صاحب اصلی آن برسد باید دو ماموریت محقق شود، یادآور شد: امام زمان یار و یاور می‎خواهند تا دنیا را اداره کنند و این نیروها در زمان آن حضرت تربیت نمی‎شود چراکه دیگر فرصتی باقی نیست، زمانی که امام زمان، ندای «اناالمهدی» را سر دهد باید نقطه به نقطه جلو برود لذا باید نیروها از قبل آماده شده باشند.

سرعت رشد ایرانی‎ها بیشتر از نرم اصلی دنیا است

این تحلیلگر ارشد سیاسی با تاکید بر اینکه نظام اسلامی خوب نیرو تربیت کرده است، اذعان کرد: بنده اعتقاد ندارم که فرار مغزها داریم بلکه ما سرریز مغزها را در کشور داریم استعداد ایرانی‎ها خیلی بالاست و سطح آموزش نیز بالا رفته است.

طائب با بیان اینکه سرعت رشد ایرانی‎ها بیشتر از نرم اصلی دنیا است، خاطرنشان کرد: ایران دارای نیروی انسانی با استعداد و توانمندی بالایی است که اصلا با هیچیک از کشورهای دنیا قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری 107 نفر از افراد خوب و شایسته ثبت‎نام کردند، افزود: برخی این را عمل نپسندیدند اما به نظر بنده خیلی عالی بود چون اینها به مثابه تابلویی است که نشان می‎دهد ما رویش داشتیم.

حماسه یعنی استفاده از استعدادها خارج از قواعد تعریف شده است

وی با اشاره به اینکه مدیرت در ایران خیلی سخت است، گفت: اگر به رئیس‎جمهور آمریکا، یک دبیرستان ایران را بدهیم نمی‎تواند اداره کند.

طائب با تاکید بر اینکه ظهور امام زمان در سایه شکستن نظام سلطه محقق می‎شود، اذعان کرد: کشورهای عراق، مصر، لیبی و .. که از یوغ آمریکایی‎ها بیرون آمدند نامنظم هستند و هر مقدار نظام سلطه بشکند در دنیا هرج و مرج به وجود می‎آید زمانی که این کاخ استکبار فرو بریزد هرج و مرج مطلق به وجود خواهد آمد و آن وقت باید کسانی این نظم را حاکم کنند، اما آیا ایران با این اقتصاد می‎تواند این کار را انجام دهد بنابراین مقام معظم رهبری این سال را حماسه نامیدند.

وی خاطرنشان کرد: حماسه را خیلی افراد در سخنانشان استفاده کردند اما تعریف جامعی از آن نداشتند، بنده اعتقاد دارم حماسه به معنای استفاده از استعدادها خارج از قواعد تعریف شده است، در کربلا امام حسین (ع) نیز استعدادها را خارج از تعریف وارد میدان کردند که پیروزی رقم خورد.

فتنه 88 بصیرتی به مردم ایران داد که نظام را واکسینه کرد

این استاد حوزه و دانشگاه در خصوص فتنه‎ای که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره کردند، اظهار داشت: فتنه‎ای که مقام معظم رهبری فرمودند که باید برای فتنه بزرگتر آماده شویم، منظور آن فتنه‎هایی که در ایران داریم نیست البته ممکن است آنها راس‎الفتنه باشند اما عددی نیستند که بخواهند به نظام ضربه بزنند.

طائب با تاکید بر اینکه فتنه 88 بصیرتی به مردم ایران داد که نظام را واکسینه کرد افزود: فتنه‎ای که مقام معظم رهبری بدان اشاره کردند فتنه جهانی است الان هر کشوری که از یوغ آمریکا بیرون آمده به نوعی بار مسئولیتش روی دوش ماست باید به تمام کشورهایی که از زیر یوغ استکبار بیرون آمدند با تمام قوا کمک کنیم.

وی گفت: دنیا راه بازگشت ندارد و هیچ کس نمی‎تواند آن را برگرداند این خطی است که به سمت جلو می‎رود و فروپاشی نظام سلطه اصلا جلوداری ندارد.

وی با بیان اینکه 17 درصد امکانات دنیا در منطقه ایران است، ابراز داشت: منابع زیادی در کشور وجود دارد فقط حماسه نیاز است تا اینها را احیا کنیم.

طائب در خصوص خطر جریان انحراف برای نظام ابراز داشت: تنها چیزی که مانده و مشایی می‎تواند اثرگذاری کند جریان انتخابات است بدین معنا که بیایید کاندیدا شود و شورای نگهبان رد صلاحیتش کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *