شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

قضاوت طائب درباره کارنامه قوه قضائیه

چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 367095
رئیس قرارگاه عمار گفت: قوه قضائیه با توجه به امکانات، شرایط زمان و الزاماتی که داشته کارنامه موفقی را از خود ارائه داده و تا به امروز عملکرد آیت الله آملی لاریجانی مثبت بوده است.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام مهدی‌طائب رئیس قرارگاه عمار در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به عملکرد قوه قضائیه اظهار داشت: این قوه با توجه به امکانات، شرایط زمان و الزاماتی که داشته کارنامه موفقی را از خود ارائه داده،گرچه اقدام برای ایجاد زمینه‌ پیشرفت در قوه قضائیه وجود دارد و احساس می شود که مسئولین هم به دنبال این موضوع در دستگاه قضا هستند.

وی ادامه داد: قوه قضائیه با سایر قوا از یک منظر تفاوت دارد و آن منظر دستوری است، زیرا در این قوه قاضی امر می‌کند و سپس حکم صادر می‌شود. در این مجموعه به قاضی نمی توان گفت که اینگونه حکم کن بلکه خود قاضی است که در محکمه قضاوت می‌کند.

طائب افزود: نمی‌توان گفت که مسئول قوه قضائیه در جریانات احکام چقدر موفق و چقدر ناموفق بوده، چون احکام به قضات و حاکمان باز می گردد ولی با توجه به مجموعه شرایط و روند، تا به امروز عملکرد آیت الله آملی لاریجانی مثبت بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *