شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
طائب:

لیست خدمتگذاران آبادانی و پیشرفت از متدینین مطلع تشکیل شده است

شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۲۴
کد مطلب: 290267
عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار با اصلح دانستن نامزدهای لیست خدمت‌گذاران آبادانی و پیشرفت در انتخابات شورای شهر گفت: این لیستی از متدینین با اطلاع و شناخته شده که در راستای منافع خود حرکت نمی‌کنند و دلسوز مردم و نظام هستند، تشکیل شده است.
لیست خدمتگذاران آبادانی و پیشرفت از متدینین مطلع تشکیل شده است
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام مهدی طائب رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اهمیت انتخابات شورای شهر گفت: انتخابات شوراهای شهر در کل ایران بسیار مهم است، اما در شهر تهران به دلیل وجود بیش از یک ششم جمعیت کشور در این شهر  جایگاه مهم‌تری دارد.

وی افزود: شورای شهر تنظیم‌کننده امور این افراد طبق مقررات، احکام و قوانینی است که باید در شهر حاکم باشد و نحوه تعامل آنها را نسبت به شهر تعیین می‌کند.

طائب با بیان اینکه بودجه‌ای که قرار است برای تهران خرج شود در شورای شهر بررسی می‌شود، گفت: این بودجه تاثیر زیادی بر حل مشکلات و معضلات فرهنگی کشور دارد و به‌طور قطع وقتی یک ششم از افراد جامعه معضلاتشان حل شود، سایر مناطق کشور نیز تحت‌الشعاع قرار می‌گیرند.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار تاکید کرد: انتخابات شوراهای شهر اهمیتی مانند انتخابات مجلس شورای اسلامی دارند و بلکه مهم‌تر، زیرا مصوبات شورای شهر در اموری مانند سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، نزدیک‌تر از مصوبات مجلس شورای اسلامی به زندگی مردم است.

طائب با اشاره به اینکه تعداد شرکت‌کنندگان در انتخابات شورای شهر و داوطلبان آن تقریبا زیاد است، گفت: در این شرایط مردم فرصت لازم برای تحقیق در مورد افراد را ندارند. بنابراین ضروری است گروهی که مورد اعتماد مردم و دارای نگرش‌های مناسبی برای اداره شهر  هستند و در کنار آن به تحقیقات نیز دسترسی دارند، تلاش کنند افراد با صلاحیت برای تصدی‌گری در جایگاه شورای شهر را شناسایی و به مردم معرفی کنند.

وی افزود: عده‌ای از دوستان که افراد متدینی هستند، لیستی را از متدینین با اطلاع و شناخته شده که در راستای منافع خود حرکت نمی‌کنند و دلسوز مردم و نظام هستند را تحت عنوان خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت دور هم جمع کرده و انشاءالله تحت لیستی به مردم ارائه می‌کنند.

رییس قرارگاه عمار در پایان تاکید کرد: این افراد به‌طور نسبی کسانی هستند که مورد مطالعه قرار گرفته‌اند و برای حضور در شورای شهر از صلاحیت بالاتری برخودارند و می‌توانند با تدبیر و یکپارچگی خود در راستای خدمت به مردم حرکت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *