يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
دبیرکل جبهه حماسه سازان:

کوثری:مردم به منحرفان اعتماد نمی‌کنند

شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب: 286055
دبیرکل جبهه حماسه سازان انقلاب اسلامی و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ما به کسانی که از خط ولایت منحرف شده‌اند، اعتماد نخواهند کرد.
کوثری:مردم به منحرفان اعتماد نمی‌کنند
به گزارش جهان، اسماعیل کوثری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: ملت ایران دارای ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی هستند که مهمترین آن‌ها ولایتمداری، دینداری و پایبندی به اصول و آرمان‌های اسلام و انقلاب است.

وی تصریح کرد: مردم ایران پاسدار خون شهیدان خود و آرمان‌های امام شهدا هستند و طی سه دهه اخیر اجازه ندادند که ایثار و فداکاری‌ها برای تحقق انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی به هدر برود.

*دشمنان به دنبال تحمیل نظرات شوم خود به ملت ایران هستند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن انتخابات حساس و سرنوشت ساز یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شهر و روستا گفت: مردم ما طی بیش از سه دهه اخیر تجربیات گرانبهایی از خیانت‌ها در دوران بنی صدر مخلوع تا فتنه و انحراف را به دست آورده و امروز مصمم‌تر از همیشه در پای آرمان‌های اسلام و انقلاب ایستادند.

کوثری تأکید کرد: این در حالی است که دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی به دنبال این هستند که نظرات و اهداف شوم خود را به ملت ایران تحمیل کرده و در سال‌های اخیر موانع بزرگی مانند فتنه پس از انتخابات را به ما تحمیل کردند.

وی بیان داشت: با این وجود ملت ایران آگاه، با بصیرت و ولایت‌مدار هستند و اجازه نمی‌دهند که دشمنان قسم خورده این ملت در روزهای حساس و سرنوشت ساز مانند انتخابات، به اهداف شوم خود دست یابند.

کوثری با تاکید بر اینکه مردم ما آگاه بوده و عملکرد چهره‌های سیاسی را با دقت زیر نظر دارند، گفت: به طور قطع کسانی که از خط ولایت منحرف شده و یا افرادی که فتنه شوم 88 را ایجاد کردند، از سوی مردم رای اعتماد نخواهند گرفت.

وی در پایان بیان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بارها به مخالفان و منتقدان خود روی خوش نشان داده تا شاید آن‌ها از اشتباه خود دست بردارند، اما ملت ایران نمی‌توانند حضور منحرفان از خط ولایت و فتنه‌گران را در سمت‌های مهم و حساس تحمل کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *