چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۱
عضو كميسيون امنيت ملي مجلس:

مردم‌حماسه‌رامحقق‌كردند،نوبت‌مسئولان‌است

شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب: 293001
عضو كميسيون امنيت ملي مجلس با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات روز ۲۴ خرداد گفت: مردم روز گذشته به پاي صندوقهاي راي آمدند و حضور خود را اثبات كردند و اكنون از مسئولين انتظار دارند كه با مديريت و استفاده از افراد مجرب و توانمند كاري كنند كه مشكلات آنان رفع شود.
مردم‌حماسه‌رامحقق‌كردند،نوبت‌مسئولان‌است
به گزارش جهان، اسماعيل كوثري نماينده مردم تهران و عضو كميسيون امنيت ملي مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به حضور حماسي مردم در انتخابات روز گذشته ۲۴ خردادماه و خلق "حماسه سياسي" گفت: بايد به رهبر معظم انقلاب و مردم ايران كه چنين صحنه‌هاي زيبايي حلق و "حماسه سياسي" را محقق كردند و نشان دادند كه چقدر نسبت به حفظ نظام جمهوري اسلامي ايران و ارزشهاي اسلامي و ملي خودشان وابستگي و تعهد دارند، تبريك گفت.

وي در ادامه افزود: مردم با حضور بامعنا، با شكوه و پرنشاطشان در انتخابات روز گذشته به دنيا نشان دادند كه هرقدر استكبار جهاني و صهيونيسم براي فشار به مردم ايران تلاش كند، راه به جايي نمي‌برد و تحريمها كارساز نيستند.

رئيس كميته دفاع ملي كميسيون امنيت ملي مجلس همچنين با بيان اينكه نتايج اين حضور بايد در آينده توسط مسئولين نشان داده شود، اظهارداشت: هر كدام از ۶ كانديدايي كه با راي مردم براي در دست گرفتن سكان قوه مجريه انتخاب شود، قطعا مسئوليتش بسيار سنگين خواهد بود چرا كه مردم آمدند و حضور خود را اثبات كردند و اكنون از مسئولين انتظار دارند كه در نهايت با مديريت و استفاده از افراد مجرب و توانمند كاري كنند كه مشكلات آنان رفع شود.

وي تصريح كرد: رئيس‌جمهور منتخب مردم بايد با حفظ ارزشهاي اسلامي و ملي در جهت پيشرفت نظام جمهوري اسلامي ايران گام برداشته و خواسته‌هاي به‌حق مردم به عنوان صاحبان اصلي كشور و نظام را محقق كنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *