دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
کوثری:

کاندیداها با تکیه بر اندیشه امام(ره) استکبارستیز و عدالت‌محور باشند

دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب: 290559
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید با تکیه بر اندیشه‌های امام راحل، استکبارستیزی و عدالت‌محوری را مبنای کار خود داشته باشند.
کاندیداها با تکیه بر اندیشه امام(ره) استکبارستیز و عدالت‌محور باشند
به گزارش جهان، محمداسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به فرارسیدن بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و نیز یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: آنچه که همواره مورد تاکید امام(ره) بود، این است که امور کشور را با تکیه بر اسلام ناب پیش ببریم و استکبارستیزی و عدالت را نیز از جمله مسائلی می‌دانستند که باید سرلوحه کار همگان قرار گیرد.

وی افزود: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری نیز باید با تکیه بر اندیشه‌‌ها و تفکرات امام خمینی(ره)، استکبارستیز و عدالت‌محور باشند و کار برای خدا و خدمت به مردم را در اولویت کار خود داشته باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: رئیس‌جمهور آینده کشور باید بداند که مسئولیتی که مردم بر عهده وی گذاشته‌اند یک امانت است و بداند که در این امانت‌داری نباید خیانتی از وی سربزند و تا آخرین ساعت خدمت خود به بهترین نحو به انجام وظیفه خود بپردازد و آثار خوبی را از خدمات خود در اذهان مردم بر جای بگذارد.

کوثری با بیان اینکه امام(ره) مردم را ولی‌نعمتان کشور می‌دانستند، خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در طول مدت حیات امام رحمت‌الله علیه مورد تاکید ایشان بود و ایشان می‌گفتند که با توجه به اینکه این انقلاب از آن مردم است مردم خود باید با حضور در صحنه از نظام و آبروی آن دفاع بکنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *