شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

پاسخ جالب استاندار درباره پیشواز جنجالی/ روش جدید استقبال

يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۱۴
کد مطلب: 284908
استاندار که غیربومی و اهل مازندران است در جریان سفر اخیر دولت پس از اینکه متوجه عدم استقبال مردمی از رئیس‌جمهور شد در اقدامی نسنجیده و برای اینکه مردم را به استقبال بکشاند 55 اتوبوس کرایه و به مردم شهمیرزاد اعلام کرده بودند...
پاسخ جالب استاندار درباره پیشواز جنجالی/ روش جدید استقبال
به گزارش جهان، به دنبال انتشار خبری در روزنامه کیهان درباره وعده استاندار سمنان در قبال استقبال مردم از احمدی‌نژاد، استانداری این شهر واکنش جالبی به خبر نشان داد.

در اطلاعیه استانداري سمنان آمده است: در جريان سفر به ياد ماندني و خاطره‌انگيز فرزند برومند استان جناب آقاي دکتر احمدي‌نژاد اقشار مختلف از شهرها و روستاها حضور گسترده داشتند و حضور مردم شهميرزاد و ديگر شهرها از عشق و علاقه به خدمتگزاران دلسوزشان بود که در سفر چهارم رئيس‌جمهور محبوب خود حماسه خلق کردند. استاندار محترم سمنان و ديگر مسئولان استان تدبير و تفکرشان اين است که با تلاش وافر در فضايي آرام و بدون تنش با توجه به مطالبات و درخواست‌هاي مردم مسائل و مشکلات مربوط به تقسيمات کشوري را تبيين کرده و در اين رابطه جلسات مختلف و سازنده‌اي با معترضان برگزار شده است.

کيهان در واکنش به این تکذیبیه نوشته است: روشن نيست روابط عمومي استانداري سمنان چه بخشي از خبر خبرنگار ما را تکذيب و چه قسمتي را تاييد کرده است.

رئیس جمهور در بدو ورود به سمنان
https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000280/nf00280951-1.jpg

در خبر اولیه آمده بود: بیش از یک هزار تن از مردم مهدیشهر صبح دیروز با تجمع مقابل ساختمان استانداری به وعده رئیس‌جمهوری مبنی بر ارتقاء بخش شهمیرزاد به شهرستان اعتراض کردند.  تعدادی از تجمع‌کنندگان استاندار را مقصر در تصمیم اشتباه دولت دانستند و گفتند: استاندار که غیربومی و اهل مازندران است در جریان سفر اخیر دولت پس از اینکه متوجه عدم استقبال مردمی از رئیس‌جمهور شد در اقدامی نسنجیده و برای اینکه مردم را به استقبال بکشاند 55 اتوبوس کرایه و به مردم شهمیرزاد اعلام کرده بودند در صورتی که در ورزشگاه حضور یابید زمینه جداسازی شهمیرزاد از شهرستان مهدیشهر و ارتقای آن به شهرستان مهیا می‌شود. و حالا نمی‌داند بی‌تدبیری خود را چگونه توجیه کند.

ثبت‌نام‌ برای‌ استقبال‌‌ از احمدی‌نژاد!

اما در همین حال فارس نوشت: فرمانداری‌های استان آذربایجان غربی برای استقبال از احمدی‌نژاد در سفر استانی روز یکشنبه، از مردم ثبت نام می کنند.

به گزارش دانا، بر اساس اخبار رسیده، فرمانداریهای شهرستانهای استان آذربایجان غربی، برای استقبال از سفر استانی دولت، از مردم ثبت نام می کنند.

استقبال پایین مردم استان‌های مختلف از دولت در آخرین سفر استانی، نگرانی را در بین بدنه دولت در آذربایجانی غربی ایجاد کرده و بر همین اساس، فرمانداریهای استان دست به کار شده و از بین مردم، برای مراسم استقبال از هیات دولت، ثبت نام می کنند.

گفتنی است فرمانداریها امیدوارند با این اقدام، شرایط در این استان، نسبت به استانهای دیگر بهتر شده و استقبال مناسبی از دولت انجام بگیرد.

همچنین بنرهای متعددی برای استقبال از دولت در سطح شهرستان ارومیه و برخی دیگر از شهرستانها، نصب شده که در اکثریت آنها، تصویر بوسه احمدی نژاد بر شانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، درج شده است.

استقبال‌کنندگان از دکتر احمدی‌نژاد چند نفر بودند؟

مردم عوض شده‌اند یا دکتر احمدی‌نژاد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *