يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۰

جایزه نوبل ایرانی به نخبه بیرجندی رسید

شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب: 880927
نخبه بیرجندی در جشنواره جایزه نخبگانی البرز، معروف به نوبل ایرانی، برگزیده شد.
جایزه نوبل ایرانی به نخبه بیرجندی رسید
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، جایزه البرز معروف به نوبل ایرانی هر ساله برای تجلیل از نخبگان، دانشمندان و فناوران کشور برگزار می‌شود که امسال ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در این جشنواره شرکت کردند و از این تعداد ۶۲ نفر از جمله زهره غفوری فرد، نخبه بیرجندی، انتخاب شدند.

زهره غفوری نخبه برتر بیرجندی با بیان اینکه جشنواره جایزه نخبگانی البرز معروف به نوبل ایرانی در دو بخش دانش آموزی و نخبگان برگزار می‌شود گفت: پس از اعلام فراخوان این جشنواره، رزومه علمی و ۳۰ مقاله، ثبت اختراع و کتاب در زمینه مهندسی عمران را در سایت جشنواره بارگذاری کردم که مجموع مقالات و فعالیت‌ها امتیاز بندی شد و به عنوان یکی از ۶۲ نخبه برتر معرفی شدم.

این نخبه بیرجندی که دانشجوی دکتری رشته ژئوتکنیک و برگزیده جایزه کشوری البرز در بخش نخبگانی شده است، عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه یزد در سال ۱۴۰۱، پژوهشگر برتر دانشکده مهندسی عمران یزد در سال ۱۴۰۰، رابط برتر مدارس سما خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۰، برگزیده طرح شهید وزوایی نخبگان در مقاطع ارشد و دکتری را در کارنامه خود دارد.

ایزدخواه رئیس بنیاد نخبگان خراسان جنوبی هم با اشاره به اینکه برگزیدگان جشنواره نوبل ایرانی فقط اجازه شرکت یک نوبت در این جشنواره را دارند گفت: بنیاد نخبگان فعالیت‌های مؤسساتی مانند خوارزمی، ابوریحان، علامه طباطبایی، البرز و... را تأیید می‌کند و افراد برگزیده توسط این مؤسسات مورد حمایت‌های مالی قرار می‌گیرند.
https://jahannews.com/vdcb5gbwzrhbw9p.uiur.html
jahannews.com/vdcb5gbwzrhbw9p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *