يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۴
۵

استقبال از احمدی‌نژاد از نمایی متفاوت

چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب: 284384
استقبال مردمی از رییس جمهور در استان گیلان

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000284/nf00284384-1.jpg

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000284/nf00284384-2.jpg
https://jahannews.com/vdcg7t9xtak97w4.rpra.html
jahannews.com/vdcg7t9xtak97w4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مردم کلا تو لاک خودشان هستند ربطی به احمد نزاد ندارد
سعيد
سلام
چي فكر مي كنين وقتي ايشان در سه دوره اول سفرها به اين طرف و اون طرف مي رفت چه استقبالي مي شد ولي حالا چرا اين طوره فكر ميكنم جواب بيشتر به خاطر آزرده شدن مردم از علل زيراست:
1. كارهاي اصلي مثل اقتصاد و فرهنگ و سياست و .... را رها كرده و به دنبال انتخاباتي است كه ديگر به ايشان ارتباطي نداره و فقط ايشان مجري انجام آن است نه به كرسي نشاندن يك نفر از دولتيان و همراهان خود هر چند مورد تاييد مردم باشد.
2. در چند ماه اخير ارتباط نامناسب ايشان با مقام معظم رهبري (روحي فداك) براي همه مردم روشن شده و مردم از اين قضيه ناراحت هستند اگر ايشان به دو دليل عمده بالا خود را در مضان اتهام قرار نميداد شايد هنوز در دل مردم جاي داشت
البته خدا را شاكريم كه افراد در بزنگاه هاي انقلاب تا بحال خود را به مردم نشان داده و مي دهند تا مردم خداي نكرده راه را اشتباه نروند
يك نكته آخر اينكه ارتباط خون مطهر و گرانقدر شهيدان عزيزمان است كه هم در جنگ تحميلي(دفاع مقدس) حافظ اين مملكت بود و هم الان هست و اين سربازان مخلص ولايت انشاالله تا ظهور دولت يار مهدي موعودمان پاسدار ولايت و مردم خوبمان خواهد بود.
یا علی
با همینا شاد باش ما مردم که اونجا بودیم واقعیت رو دیدیم
منظورت چی بود؟ کی شاد باشه؟
وحيد
Iran, Islamic Republic of
اين تصوير مربوط به 200 متري درب فرودگاه است . انتظار داريد در آنجا 20هزار نفر باشند ؟