يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۱

حاشیه‌های داغ دیدار استقلال و الهلال

چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۰۲
کد مطلب: 280582
نیمه دوم دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و الهلال در حالی برگزار شد که بازی برای دقایقی با نظر داور مسابقه متوقف شد. پرتاب مواد منفجره در این نیمه از طرف تماشاگران استقلال چند بار تکرار شد تا گوینده ورزشگاه آزادی از تماشاگران خواهش کند از این کار دست بردارند!
به گزارش جهان به نقل از مهر، تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الهلال عربستان از ساعت 21 امشب در ورزشگاه آزادی و در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند. این مسابقه در نیمه دوم و با توجه به عقب بودن استقلال از حریفش با حواشی عجیبی دنبال شد. تماشاگران استقلال که از نتیجه بازی عصبانی به نظر می‌رسیدند، چند مرتبه به پرتاب مواد منفجره اقدام کردند.

یکی از این مواد منفجره روی نیمکت الهلال افتاد که نیمکت نشینان تیم عربستانی از نیمکت بلند شدند و فرار کردند! یکی از بازیکنان به سرعت به طرف این ماده پرتاب شده رفت و مانع انفجار آن شد.

* وقت کشی بازیکنان الهلال در نیمه دوم شدت بیشتری گرفت. آنها با کوچکترین بهانه‌ای خود را به زمین می‌انداختند.

* در دقیقه 70 مسابقه، سیاوش اکبرپور با یکی از بازیکنان الهلال برخورد کرد و درگیری کوچکی بین آنها ایجاد شد. در همین حین پرتاب یک ماده منفجره و شعار تماشاگران باعث شد تا داور بازی را چند دقیقه متوقف کند.

* گوینده ورزشگاه از تماشاگران خواهش کرد از پرتاب مواد محترقه خودداری کنند چون ممکن است داور، این بازی را نیمه تمام بگذارد. تماشگران هم در واکنش به این جمله، شعار "ایران، ایران" را سر دادند.

* فرهاد مجیدی در دقایق پایانی بازی به شدت توسط تماشاگران استقلال تشویق شد.

* تعداد تماشاگران ورزشگاه 80 هزار و 300 نفر اعلام شد!

* حنیف عمران زاده به خاطر اینکه یکی از توپ جمع کن‌های کنار زمین توپ را با تاخیر به او رساند، به شدت به او اعتراض کرد.

* بازیکنان الهلال در نیمه دوم با 3 دقیقه تاخیر وارد زمین شدند.

* فرهاد مجیدی که در فهرست 18 نفره استقلال نبود و از روی سکوها بازی را تماشا می کرد پس از پایان بازی به رختکن تیمش نرفت و ورزشگاه را ترک کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید علی
Iran, Islamic Republic of
وقتی پس از برد شانسی در عربستان سرپرست تیم با غرور بیش از حد این بازی را با حماسه ملبورن برابر میداند و برای یدک کشی 83 نفر به پکنیک عربستان دلیل میتراشد این باختها حالا حالاها ادامه دارد.