شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

نظر مهدوی‌کیا در مورد باخت استقلال

چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۰۰
کد مطلب: 280580
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه وظیفه‌اش بوده است در دیدار استقلال و الهلال عربستان به ورزشگاه آزادی برود، گفت: تیم الهلال استاد جنگ روانی است و حربه وقت کشی به آنها کمک کرد تا در این بازی پیروز شوند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مهدی مهدوی‌کیا که برای تماشای بازی استقلال با الهلال عربستان به ورزشگاه آزادی رفته بود، پس از شکست نماینده ایران در این بازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنان الهلال استاد جنگ روانی و وقت کشی هستند. آنها در این مسابقه هم با این حربه به پیروزی رسیدند ولی هنوز چیزی برای استقلال تمام نشده است چون این تیم هنوز در صدر جدول قرار دارد و شانس اول صعود است.

وی همچنین به پرتاب مواد محترقه از سوی تماشاگران استقلال اشاره کرد و گفت: متاسفانه حرکات بدی را از سوی بعضی تماشاگران شاهد بودیم. این مسئله می‌تواند باعث محرومیت ایران و تماشاگران استقلال در مسابقات بعدی شود.

مهدوی‌کیا در پایان درباره علت حضورش در ورزشگاه هم تصریح کرد: وظیفه‌ام بود که در این بازی به آزادی بیایم.

تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه شب در ورزشگاه آزادی با نتیجه 1 بر صفر از الهلال شکست خورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *